Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joko poliisit on saanu miehet kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Avohoito on mukava asia ja Suomen lainsäädäntö vielä mukavampi. Sakoistahan tuollaiset viisastuu, näkevät vain, että eihän tästä kummempaa seurannut. Otetaanko uusiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Avohoito on mukava asia ja Suomen lainsäädäntö vielä mukavampi. Sakoistahan tuollaiset viisastuu, näkevät vain, että eihän tästä kummempaa seurannut. Otetaanko uusiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Avohoito on mukava asia ja Suomen lainsäädäntö vielä mukavampi. Sakoistahan tuollaiset viisastuu, näkevät vain, että eihän tästä kummempaa seurannut. Otetaanko uusiksi.
Kyllä sekin vähän mietityttää. Aika lujaa kuului meille aamulla sen miehen puhe tuolta alakerrasta, kuinka se uhosi, että MEIDÄN pitäisi muuttaa pois ja kuinka aikoo antaa mun miehelle turpiin. Siinäpähän sitten yrittää, vaikkei mun mies ole mikään kaappi, niin kyllä se sille viinasienelle pärjää mennen tullen. |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Avohoito on mukava asia ja Suomen lainsäädäntö vielä mukavampi. Sakoistahan tuollaiset viisastuu, näkevät vain, että eihän tästä kummempaa seurannut. Otetaanko uusiksi.
Kyllä sekin vähän mietityttää. Aika lujaa kuului meille aamulla sen miehen puhe tuolta alakerrasta, kuinka se uhosi, että MEIDÄN pitäisi muuttaa pois ja kuinka aikoo antaa mun miehelle turpiin. Siinäpähän sitten yrittää, vaikkei mun mies ole mikään kaappi, niin kyllä se sille viinasienelle pärjää mennen tullen. |O
Mutta muista: hullulla on hullun voimat
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Avohoito on mukava asia ja Suomen lainsäädäntö vielä mukavampi. Sakoistahan tuollaiset viisastuu, näkevät vain, että eihän tästä kummempaa seurannut. Otetaanko uusiksi.
Mutta muista: hullulla on hullun voimat
Kevyesti se ukko eilen kuulemma lensi kun yritti käydä miehen kurkkuun kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Lanella:ohhoh.
Mää soittasin suoraan poliiseille epämääräsillä alueilla, et tulee katkasee yön juhlat. Eikä se mökä saa päivisinkään kuulua liian kovana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta muista: hullulla on hullun voimat
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Koivukylä on kyllä sellanen paikka mihin en IKINÄ muuttaisi
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:tuli vaan mieleen se yks alotus missä jotku ukot oli lähteneet koiraa ulkoiluttaneen naisen perään ja uhanneet tappaa,niin muistankos ihan väärin vai oliko sekin vantaalla?jos oli,niin kylläpäs siellä nyt sattuu:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun miestä uhattiin puukolla, poliisit ei edes paikalle tulleet. Eivät kuulemma voi mitään, ennenku puukotetaan. Ja pian käy niin että ku toinen uhkaa, ja itse puolustaudut ni saat syytteet siitä :/
Alkuperäinen kirjoittaja pienemmässä asuva:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:tuli vaan mieleen se yks alotus missä jotku ukot oli lähteneet koiraa ulkoiluttaneen naisen perään ja uhanneet tappaa,niin muistankos ihan väärin vai oliko sekin vantaalla?jos oli,niin kylläpäs siellä nyt sattuu:/
Onhan se nyt niin siopaikka kunta ettei ihmekkään.