Siis oonko mä ainut ku tekee näin? Kavereista se on ainakin hirveen huvittavaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis nyt raskauden ja imettämisen jälkeen mulle on tullut ihan hirveet roikkutissit. Siis oikeesti, roikkuu niin rumasti jos ei oo rintaliivejä. Mut asiaan, eli mä hikoilen tosi helposti ja en voi sille mitään. Kainalot hikistyy ja myös siitä rintojen alapuolelta hikistyy helposti, niin mä laitan aina dödöä kainoloon ja tissien alle (siis sellasta spraydödöä).. ei se ny varmaan sinne oo tarkotettu mut ajaa asian oikein hyvin ja ei enää oo hikiset sieltä. Oonko mä nyt sit ihan outo tapaus. Sanokaa ny et joku muukin tekee näin?? :D

[QUOTE="vieras";23903679]Siis nyt raskauden ja imettämisen jälkeen mulle on tullut ihan hirveet roikkutissit. Siis oikeesti, roikkuu niin rumasti jos ei oo rintaliivejä. Mut asiaan, eli mä hikoilen tosi helposti ja en voi sille mitään. Kainalot hikistyy ja myös siitä rintojen alapuolelta hikistyy helposti, niin mä laitan aina dödöä kainoloon ja tissien alle (siis sellasta spraydödöä).. ei se ny varmaan sinne oo tarkotettu mut ajaa asian oikein hyvin ja ei enää oo hikiset sieltä. Oonko mä nyt sit ihan outo tapaus. Sanokaa ny et joku muukin tekee näin?? :D[/QUOTE]

oho.. viesti tuli kahteen kertaan ku kone jotain jumitteli. Sori

Kyllä mä imetyksen aikaan kesällä talkitsin itseäni myös rintojen alta, dödöä en ajatellutkaan laittaa, koska se kuitenkin on niin "kovaa" ainetta laitettavaksi muualle kuin paikkoihin joissa sitä oikeasti tarvitsee, eli kainalot ja mahdollisesti jalkapohjat.

Viimeksi muokattu:
Minä käytän kainaloissa rolloni ja rintojen alla sellaista toista hangattavaa deodoranttia. Ihoni on herkkä ja jos rintojen kohdalta taipeet hikoavat ja hautuu ne alkavat punoittaa ja kutiamaan. Vauvatalkkia käytän myös joskus ja kesällä mm. sisäreisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs;23905101:
Mites jos kokeilisit talkkia? Itse ostin talkkia viime kesänä kun reidet hankasi inhottavasti helteellä yhteen hameen alla:/

Auttaako talkki tuohon ongelmaan? On ikävää pitää hametta, kun paksut reiteni hankaavat melkein verille :(

[QUOTE="vieras";23905116]Auttaako talkki tuohon ongelmaan? On ikävää pitää hametta, kun paksut reiteni hankaavat melkein verille :([/QUOTE]

Mulla ainakin auttoi muistaakseni:). Ihan Prismoissa yms myydään esim ruusuntuoksuista talkkia, kannattaa ainakin kokeilla

Alkuperäinen kirjoittaja mitä;23905111:
jos pitäisit kuitenkin liivejä? Nehän edes imaisevat hien pois. En osaisi olla ilman liivejä, vaikka en isoja tisuja omaakaan =)

Ei ne liivit aina ratkaise kaikkea. On inhottavaa olla märissä liiveissä kun rinnat hikoilevat sieltä alta. Ja luuletko etteivät roikku/isorintaiset käytä liivejä? :D Tässä nyt taisi olla oikeasti kyse siitä että tuota hikoilua saisi hillittyä edes jotenkin, liiveineen tai ilman.

Saahan sitä spreijata minne huvittaa, epäilen että mieskin suihkii "tissiinsä" ja välillä kylkeen jne kun vähän vain paidan alle suihkaisee.
Itse harvoin mainostan, mutta jos puheeksi tulee, niin olen kuulema aika outolintu, en nimittäin käytä dödöä ollenkaan.

Mä teen kans noin, kesäisin. Mutta IKINÄ en oo kuullut et joku laittais dödöö jalkapohjiin??? Kuten joku oli kirjoittanut.

Jotkut, jotka hikoilevat runsaasti jaloista -> jalat haisevat jatkuvasti, laittavat spray dödöä tai apteekista saatavaa dödöä jalkoihin. Näin olen kuullut ja sinne voisin itsekin laittaa dödöä, se ihoalue kuitenkin kestää sen.

[QUOTE="vieras";23905116]Auttaako talkki tuohon ongelmaan? On ikävää pitää hametta, kun paksut reiteni hankaavat melkein verille :([/QUOTE]

Ostan lahkeelliset sloggipöksyt. Ei hankaa, eikä hiosta ja voi rauhassa pitää hametta:)

Yhteistyössä