Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kasvissosekeitto on aikamoosta mössöä ja todella hyvää!...En ole ikinä valmistanut mössöä, ja sanan käyttö muussa yhteydessä kuin lastenruuista puhuttaessa tuntuu hassulta. Ehkä jotkut linssimuhennokset on se mikä tulee mössömäisistä ruuista mieleen, tai hyvä risotto, tai sitten lisukkeet, esim. couscous.
Selvästikkään en osaa sanoa Suomessa yleisesti syötävistä ruuista omaa lähipiiriä pidemmälle, kuten on varmaan tullut tietämättömyyteni kautta jo selväksi.
En nyt muutenkaan ymmärrä tämän luetteloinnin tarkoitusta.
Parantaakohan asiaa se jos tarjoaa sen kananmunan keitettynä tuon mössön kans. :xmas:Syödäänhän meillä,se on helppoa,erittäin nopeaa ja hyvää.Miten se kananmuna olennaisesti muuttaa sitä ruokaa?Usein ei vaan ole sitä tuntia aikaa odotella ruuan valmistumista,silloin menen mielelläni siitä mistä se aita on kaatunut.![]()
Pitänee testata,on tainnut joskus ollakkin.Kuten myös salaattia yms lisuketta,niin ei pelkälle mössölinjalle ole tarvinnut mennä.Parantaakohan asiaa se jos tarjoaa sen kananmunan keitettynä tuon mössön kans. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä osaan kyllä keittää oikeen, mutta mä tykkään ku makarooni on täysin pehmiää. En kyllä jätä sitä lävikköön odottamaan kun teen muuta sen lisäksi vaan ihan yhtä aikaa mä teen sen mitä ruualle tarvitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sepä se;25969134:Joo, mutta veikkaan, että suurin osa suomalaisista EI osaa keittää pastaa oikein, tai sitten se jätetään seisomaan lävikköön siksi aikaa, kun tehdään höysteet tai kastikkeet. Tulos on liisterimössö.
Ruokahifistely ei ole positiivista, jos siihen liittyy toisten syömisten arvostelu. Silloin se palvelee ihan muita tarpeita. Vihannesten määrä lautasella ei liity millään tavalla siihen syödäänkö makaronilaatikkoa vai makaronimössöä. Itseasiassa makaronimössön makuun vihannekset sopivat vielä paremmin.Mulla ei nyt ole suurempaa tarvetta puolustella omaa mössötöntä ruokavaiotani, mutta kun se vaikuttaa provosoivan ihmisiä, niin täsää joitain syitä:
-En ole todella tajunnut ihmisten oikeasti syövän kyseistä ruokaa, eikä mieleeni ole koskaan tullut sellaista valmistaa.
-Ajatus ei houkuttele ravintoarvoiltaankaan. Ei meilläkään aina syödä terveellisesti, mutta oma terveyteni jo vaatii pienoista paneutumista ravitsemusasioihin, erityisesti vihannesten määrään lautasella.
-Osaan tehdä lukuisan määrän muita ruokia (joista erityisesti pidän) jotka valmistuvat siinä ajassa kun pasta kypsyy.
-Omaan kasvatukseeni on kuulunut tietynlainen ruokahifistely, ja pidän sitä positiivisena, iloa tuovana asiana elämässäni.
No koita ymmärtää se, että kaikilla ei näin ole.-Omaan kasvatukseeni on kuulunut tietynlainen ruokahifistely, ja pidän sitä positiivisena, iloa tuovana asiana elämässäni.
-Ajatus ei houkuttele ravintoarvoiltaankaan. Ei meilläkään aina syödä terveellisesti, mutta oma terveyteni jo vaatii pienoista paneutumista ravitsemusasioihin, erityisesti vihannesten määrään lautasella.