Siis tää ei ole enää todellista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se vielä menee että hän on mulle tollainen mutta että lapsillekin osoittaa mieltään ja minun isälleni joka kävi meillä eilen:(

Nimenomaa..kun kerta lapset joutuu uhreiksi niin silloin on syytä miettiä että haluatko altistaa lapsesi tuolle käytökselle. Huonontaa itsetuntoa lapsilla..altistaa jatkossa masennukselle..lapsilla...

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.

tämän tein jo :) pelkään kun mies saa tietää:((

Onko miehes käyttäytyny joskus väkivaltaisesti?

ei oikeastaan. mutta esim. heittänyt meidän sängystä mun peitot ja tyynyt maahan kun en ole mennyt samaan aikaan nukkuun kuin hän jne

ei oikeastaan. mutta esim. heittänyt meidän sängystä mun peitot ja tyynyt maahan kun en ole mennyt samaan aikaan nukkuun kuin hän jne

Pois ja sinne turvakotiin sitten. On vaarana ettei pysty hillitsemään itseään. Hyvä nainen älä jää odottamaan "pahenemistaan".

Just. Ootko koskaan yrittänyt tehdä listaa miehen hyvistä puolista?

Aloitetaan:

-ajokortti

Löytyykö muuta?

huom!!! minä kävin kaupassa alkuviikosta ja ostin myös TIETENKIN niitä vellejä ja maitoja lapsellemme!
ei ole mukavaa kun mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen missään taas, räyhää ja nimittelee lapsia.
esim jos lapsi kaataa lasin, käskee usein nuolemaan sen pois! vaikka lattialtakin.

oon kirjoittanut aiheesta täälä aiemminkin....

Et kai sä oo sallinu sen kohdella lapsia noin? :o ÄKKIÄ pois sieltä, ihan mihin vaan! ISÄ ei käyttäydy noin, älä altista lapsiasi enää sekuntiakaan tollaselle hirviölle! |O

Teidän on oikeesti paljon parempi ilman sitä. Mieti mitä lapses kärsii sen takia. Mieti millaset seuraukset sillä voi olla! :hug:
Minäkään en yleensä kannata eroa ongelmanratkaisuna, mutta tässä tapauksessa se on ihan oikeasti ainoa järkevä vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
huom!!! minä kävin kaupassa alkuviikosta ja ostin myös TIETENKIN niitä vellejä ja maitoja lapsellemme!
ei ole mukavaa kun mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen missään taas, räyhää ja nimittelee lapsia.
esim jos lapsi kaataa lasin, käskee usein nuolemaan sen pois! vaikka lattialtakin.

Siinäpä miehenmallia lapsilles. Lähde jo!

Normaalissa suhteessa ei tarvitsisi tuollaista tehdä saati pelätä. :/
Toivottavasti pääset "miehestä" eroon ja saat paremman elämän. :)

Paha juttu kun sulla itellä ei ole korttia. Sit ei ois niin riipuvainen. Onko lähikaupasta mahdollista saada kotiinkuljetusta? Luulis että ottas miehelläkin vähä ylpeyden päälle kun karauttas kuski pihaan ja tietysti ne ruuat pitää kantaa sisään. Kuis sitä heikko naisihminen itse.

siis minkälainen miehes on? onko hän aina ollut tuollainen, ja miten hän yleisesti ottaen käyttäytyy esim. työelämässä. Kuulostaa surullistä kyllä todella erikoiselta tapaukselta.
Voimia sinulle ja toivottavasti pääsette lapsen kans pois.

Yhteistyössä