A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
tämän tein jo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:se vielä menee että hän on mulle tollainen mutta että lapsillekin osoittaa mieltään ja minun isälleni joka kävi meillä eilen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
tämän tein jopelkään kun mies saa tietää
(
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
(
Onko miehes käyttäytyny joskus väkivaltaisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
(
ei oikeastaan. mutta esim. heittänyt meidän sängystä mun peitot ja tyynyt maahan kun en ole mennyt samaan aikaan nukkuun kuin hän jne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
(
ei oikeastaan. mutta esim. heittänyt meidän sängystä mun peitot ja tyynyt maahan kun en ole mennyt samaan aikaan nukkuun kuin hän jne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:huom!!! minä kävin kaupassa alkuviikosta ja ostin myös TIETENKIN niitä vellejä ja maitoja lapsellemme!
ei ole mukavaa kun mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen missään taas, räyhää ja nimittelee lapsia.
esim jos lapsi kaataa lasin, käskee usein nuolemaan sen pois! vaikka lattialtakin.
oon kirjoittanut aiheesta täälä aiemminkin....
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:huom!!! minä kävin kaupassa alkuviikosta ja ostin myös TIETENKIN niitä vellejä ja maitoja lapsellemme!
ei ole mukavaa kun mies ei laita tikkua ristiin auttaakseen missään taas, räyhää ja nimittelee lapsia.
esim jos lapsi kaataa lasin, käskee usein nuolemaan sen pois! vaikka lattialtakin.
Siinäpä miehenmallia lapsilles. Lähde jo!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Avaa uusi tili ja ilmoita se Kelalle uudeksi etuuksien maksutiliksi.
(