Siis tää ei voi olla totta; muuttohaukantiessä nainen laittoi makuuhuoneen sisustukseensa yli 20 000? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the srange:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Täällä meidän kulmilla 20 000 eurolla saa jo kokonaisen asunnon.

korjaan... kokonaisen TALON

Niin sellaisen homeisen :whistle:

Saa ihan kunnollisia talojakin. Kerran kävimme vanhempien kanssa huvikseen katsomassa yhtä aivan ihanaa hullun halpaa rintamamiestaloa jossa oli neliöitä ties miten paljon ja hinta tuota luokkaa.. ehkä hitusen päälle eikä ollut mikään homeinen murju. Erittäin hyvin pidetty. Syrjässähän se talo oli että siitä lähinnä hinta, mutta että kyllä niitä löytyy...

Mun tuttavani ostivat hyvässä kunnossa olevan vanhan rintamamiestalon pihapiireineen (johon kuului ulkosauna, aitat yms) hintaan 25 000 euroa. Entinen omistaja oli remontoinut talon kylpyhuoneen, huoneet ja saunan.
Sijainti oli keskellä korpea, mutta heille käypä.

Mun tuttavani ostivat hyvässä kunnossa olevan vanhan rintamamiestalon pihapiireineen (johon kuului ulkosauna, aitat yms) hintaan 25 000 euroa. Entinen omistaja oli remontoinut talon kylpyhuoneen, huoneet ja saunan.

Tuossapa se syy pieneen hintaan.

Itse olen ihmetellyt suuresti sitä, että miten vanhat rintsikat voi olla melki samaa hintaa uusien talojen kanssa monissa paikoissa, vaikkei remontin remonttia ole tehty tai remontit tehty päin mäntyä.

Tuollaisen talon saa suomesta 20000e http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12523031664000&itemcmd=move13&listSize=52&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1178552

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12523031664000&itemcmd=move48&listSize=52&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1200980

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Tuossapa se syy pieneen hintaan.

Itse olen ihmetellyt suuresti sitä, että miten vanhat rintsikat voi olla melki samaa hintaa uusien talojen kanssa monissa paikoissa, vaikkei remontin remonttia ole tehty tai remontit tehty päin mäntyä.

Entinen omistaja, joka oli ammatiltaan kirvesmies oli alle viisi vuotta sitten tehnyt lähes täydellisen remontin tuohon kyseiseen taloon. Totta on, että usein pienen hinnan talot ovat murjuja, mutta löytöjäkin voi tehdä, kuten tuttavilleni kävi.
He olivat valmiita tinkimään sijainnista. Amen

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Tuollaisen talon saa suomesta 20000e http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12523031664000&itemcmd=move13&listSize=52&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1178552

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12523031664000&itemcmd=move48&listSize=52&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1200980

Jep, aivan kuten epäilinkin. "Rakennus ollut kylmillään useita vuosia" "Soveltuu säilytystilaksi; rakennusala on noin 126 m2. Tästä remontoimalla tosi mukava kesäpaikka! "

Kaikkihan sitä remontoimalla voi saada, mutta tuossa sentään huomautettiin, että ehkä kesäpaikaksi voisi saada... REMONTOIMALLA :D

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Mä olisin voinu tehä sille samanlaisen PALJON halvemmallakin. Oli rouvasaanu vissiin erossa hyvät rahat. ;)

Tuommonen on kyllä säälittävä veto. Katsos kun kaikki naiset eivät elä yhtään kenenkään elätteinä, vaan kouluttautuvat ja ansaitsevat työllään rahansa ihan itse. Kyllä KTM:n papereilla ihan hyviin ansioihin nimittäin voi päästä...:;)

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Mä olisin voinu tehä sille samanlaisen PALJON halvemmallakin. Oli rouvasaanu vissiin erossa hyvät rahat. ;)

Tuommonen on kyllä säälittävä veto. Katsos kun kaikki naiset eivät elä yhtään kenenkään elätteinä, vaan kouluttautuvat ja ansaitsevat työllään rahansa ihan itse. Kyllä KTM:n papereilla ihan hyviin ansioihin nimittäin voi päästä...:;)

Katsos kun siinä on tuo silmänisku niin oli ihan kyllä vitsiksi tarkoitettu :laugh:

Ei ainakaan etuovessa ollut ainuttakaa asuttavaa asuntoa n.20 000, joka ei olisi tarvinnut remonttia. (Jos ei lukenut siitä, niin kuvista näkyi, että remonttia kaipaa ellei sitten viimeistään halua sitä lahopesää vuoden kuluttua). Moni noista oli 20 neliön "omakotitaloja".... Josta voikin sitten miettiä voiko tuollaista ihan omakotitaloksi edes mieltää..

Yhteistyössä