Siis tää on ihan järkyttävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
Mä luulin olevani niin hetero kuin vaan olla ja voi... Mutta sit ihastuin naiseen (hetero)! En koskaan voinut uskoa, että tuntisin näin naista kohtaan. Tulee aivan mielettömän hyvä olo, kun juttelee sen kaa ja se tulee lähelle. Tällaista olen tuntenut aikaisemmin vain miesten kanssa.
Oon ite naimisissa miehen kaa ja miehen kaa oon myös jutellut aiheesta. Mut siis mikä mua vaivaa?
Oon ollut ns. "homokammoinen"

Sitä voi ihastua ihmiseen. Miksi pilata mahdollisuuksia luokittelemalla ihmiset naisiin ja miehiin ja ajattelemalla että vain vastakkaiseen sukupuoleen saa ihastua. Sulta on pudonnut silmälaput, onnea!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enkä voisi koskaan kertoa tälle naiselle tunteistani. Pelkään, että joskus humalapäissäni sanon jotain, kun se tossa lähellä asuu.

Miksi sun pitäisi sanoa? Olet jo suhteessa miehesi kanssa. Ihastuksia tulee ja menee, ei niistä silti kannata aina alkaa sille kohteelle avautua, jos itsekään ei ole sinkku.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enkä voisi koskaan kertoa tälle naiselle tunteistani. Pelkään, että joskus humalapäissäni sanon jotain, kun se tossa lähellä asuu.

Miksi sun pitäisi sanoa? Olet jo suhteessa miehesi kanssa. Ihastuksia tulee ja menee, ei niistä silti kannata aina alkaa sille kohteelle avautua, jos itsekään ei ole sinkku.

Niinpä. En menis toiselle miehellekään tuossa tilanteessa tunteistani puhumaan, vaan toivoisin vaan että se menee ohi, ettei oma suhde kärsi.

Yhteistyössä