Siis toimiiko noi Elloksen sivut ikinä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Alkaa pikkuhiljaa nyppimään! Tein elämäni ensimmäisen Ellos-tilauksen reilu viikko sitten. Tilasin vauvalle puvun. Nyt olen käynyt sivuilla katsomassa onko tilaukseni edennyt mihinkään. Joka toinen päivä sivu väittää etten ole ikinä mitään tilannutkaan ja joka toinen päivä siellä näkyy tilaus vastaanotettu.

Tänään on taas koko päivän herjannut, ettei ole mitään vanhoja tilauksia ja jostain syystä siellä näkyy mun viisi vuotta vanha osoite? Miten se on edes mahdollista? Rekisteröidyin koko sivujen käyttäjäksi vasta pari viikkoa sitten. Mistä hiivatista ne on tuon kaivaneet?? Enkä saa muutettua sitä! Argh! Onko sieltä nyt mitään pukua edes tulossa vai siirränkö "bisnekseni" jonnein ihan muualle?

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Saitko meiliä siitä että tilaus on vastaanotettu (tilausvahvistus siis)? Entä pakattu ja lähetetty (lähetysimoitus)?
Mulle ainakin tämmöiset tulee aina.

Sain meilin, että tilaus vastaanotettu ja siitä on nyt se reilu viikko. Mitään muuta ei ole tullut ja sen jälkeen nuo sivut on näyttäneet milloin mitäkin...

No en tiedä... Alkanut viime päivinä sen verran kyrsimään koko pulju, että taitaa jäädä tilaukset jatkossa tekemättä... Voivat sen puvunkin sitten tunkea sanonko minne...

Ai miten niin raskaushormoonit jytää? :whistle:

En tiedä miten ne on saanu sun vanhan osotteen sinne, mut omaa osotettaanhan ei saa siellä muutettua ite, muutakuin soittamalla asiakaspalveluun. Ihan typerät kaikki niiden systeemit :/

Alkuperäinen kirjoittaja dggd:
En tiedä miten ne on saanu sun vanhan osotteen sinne, mut omaa osotettaanhan ei saa siellä muutettua ite, muutakuin soittamalla asiakaspalveluun. Ihan typerät kaikki niiden systeemit :/

Ai? Onpas kummallinen juttu... Kyllä mä sinne ihan nykyisen osoitteen pistin kun rekiteröidyin, enkä taatusti ole mitenkään kirjoilla tuossa vanhassa osoitteessa. En tiedä... Menee kyllä sen verran hankalaksi koko homma ja näillä hormoonimyrskyillä voin kyllä sanoa, että pitäköön pukunsa! :p

Ei sitä profiilia sitten varmaan saa poistettuakaan ilman että sinne soittaa? :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dggd:

Ai? Onpas kummallinen juttu... Kyllä mä sinne ihan nykyisen osoitteen pistin kun rekiteröidyin, enkä taatusti ole mitenkään kirjoilla tuossa vanhassa osoitteessa. En tiedä... Menee kyllä sen verran hankalaksi koko homma ja näillä hormoonimyrskyillä voin kyllä sanoa, että pitäköön pukunsa! :p

Ei sitä profiilia sitten varmaan saa poistettuakaan ilman että sinne soittaa? :/

Ei saa ei. Ja missään ei lue edes sen asiakaspalvelunumeron hintaa, mut joku venäläisen kuulonen siellä mulle sillon vastas. Ihan kummallisesti homma toimii niil, tai no ei oikeestaan toimi.

Yhteistyössä