siis tosi nolo, meijän 2vuotias:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D:D

Vieras
nukhataa vielä tuttipullolle, ja parasta tässä on se että se pitää otta syliin ja mun antaa se pullo:D ,,,joo on jo neljäs lapsi mut kukaan ei oo ollu noin vauva:) muuten se on iso poika ei tuttia koskaan ,ei päivällä oo pulloa mut ilta unille kun pistää niin tulee mammapullon ja rievun kans ja äitin pitää antaa pullo:D nytkin nukahti heti...mua ei kyllä haittaa mut kaikki muut tuntuu kehuvan kuinka isoja niiden 2v on ja osaa ite nukkua jne... siis täällä päin..

• Tykkää
Reactions: Neeuli
Niimpä. Entas sitte! Meilläkin 2v haluaa kainaloon ja kietoo kädet kaulaan ja nukahtaa. Kaverien mukulat ovat osanneet nukahtaa yksin vauvasta saakka ja kehuvat tällä. Mä taas kehun miten ihana kun toinen haluaa lähelleen kun päivisin menee itsenäisenä eikä ees syli kelpaa ;) Mut mitä väliä, ei ne enää kohta halua äitiä mihinkään ja sitten harmittaa..

älä ole murheellinen tääl on yks just 3v kun käyttää vielä uni pulloa. todellisuudessa ei ees juo siitä varmaan kun lusikallisen ennen ku taju lähtee.. hää on kans meijän 4 ja ihan vauva... (ilta tähti)

Yhteistyössä