Siis vitun rasittava tuo mun äiti!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!!!!!

Vieras
Luoas 4 ja 5vlle että äiti lähtee teijän kans nyt heti luisteleen,vaan miten vittu minä tästä lähen niitten kans kun kuumetta 38 ja kauhee olo. Äitini vaan puhelimessa pojille että kyllä aikuinen ihminen voi mennä kun lapset eivät ole koko päivänä ulos päässeet. Nyt ne märisee tuossa ja vinkuu ja mun pääkipu voimistuu... kiitos äiti kun teet tuollaisia lupauksia pojille. joo kyllä menisin jos olisin terve!!!

Voit varmasti sanoa lapsillesi, ettei äiti nyt kykene. Mennään sitten kun äiti paranee. Kyllä lapset sen kestää, elleivät ole saaneet tähänkin asti jokaista asiaa läpi minkä ovat halunneet.

no en todellakaan ole, nyt kun ois vielä hyvät ilamtkin. mut vtuttaa tuo äiti kun se aina kaikkea lupaa ja sitten toisille ei voi mitään antaa/tehdä mitä se menee sanomaan.g

Mun äiti ohjeistaa useinkin puhelimitse, että viekää nyt lasta hiihtämään huomenna esim....käymme kyllä tekemässä paljonkin kaikenlaista kun aikataulut sopii, koko perheenä.

Eilen äiti tuli pitämään seuraa pojalle osan päivää kun olen flunssainen. Tilasin hänet nimenomaan viemään lasta ulos hetkeksi. Ja miten kävi? Mummi ehdottaa pojalle ulosmenoa: en halua. No, ei ole pakko vastaa mummi. Parin tunnin päästä kun oli jo pimeää, alkaa poika kysellä, koska mennään ulos....tittidii.

Yhteistyössä