Siis voi argh miten Fazer voi ärsyttää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smirgelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

smirgelin

Jäsen
05.08.2008
643
0
16
Ostin sellasen Dumle 3-mix pussin.

Pussissa 4 (!) punaista, 6 violettia ja 17 (!) oranssia.

En ollut ennen maistanu noita oransseja ja nehän olikin ihan kakkoja.
Että ottaa pattiin, kun meni karkkipäivä piloille ja ukko sai suurimman osan munkin namuista. :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:

Tää on niiiiiin väärin.

Joo ne oranssit on pahoja.

Siks en viitti sitä kolmen sekotusta ostaa, jos ostaisin niin joutusin varmaan röntgenkuvaamaan ja läpivalasemaan koko tötsän, että tietäsin ettei satu noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Joo ne oranssit on pahoja.

Siks en viitti sitä kolmen sekotusta ostaa, jos ostaisin niin joutusin varmaan röntgenkuvaamaan ja läpivalasemaan koko tötsän, että tietäsin ettei satu noin.

Mie taas aattelin kerrankin poiketa kaavoistani ja kokeilla jotain uutta makua. Ja virhehän se oli. :laugh:
Nyt mökötän täällä koneella, kun mulla ei oo karkkia ja miehellä on. :whistle:

Mä pyörittelen kaupassa niitä pusseja silleen että nään missä on paljon mitäkin :) ..siis jos pussi on sellainen mistä näkee mitä siellä on..Ehkä vähän lapsellista mutta mitäs sitte :p

Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Mä pyörittelen kaupassa niitä pusseja silleen että nään missä on paljon mitäkin :) ..siis jos pussi on sellainen mistä näkee mitä siellä on..Ehkä vähän lapsellista mutta mitäs sitte :p

Mä teen samoin.. varsinkin kun niitä mun raskausajan himokarkkeja ei oo kuin niissä remix-pusseissa..siis niitä sellaisia isoja kirpeitä kolmioita

mä tykkään onneks kaikista mauista tuossa pussissa, mutta kyllä se joskus on harmittanut jos yhtä makua on pelkästään hirveästi (varsinkin jos violetteja vain muutama) :D.

Mä ostin sellaisen marianne-mix loota lähinnä niiden sinisten vuoksi ja mitä sainkaan ¤%&%/&¤

Lootassa oli vain muutama sininen, hieman enemmän punaisia ja suurin osa niitä yökköjä oransseja!

Yhteistyössä