Siis voi he**etti! :O Sain eskarilaiset kiinni "sekstailusta"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras pasmat sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras pasmat sekaisin

Vieras
Siis kertakaikkiaan - mihin tää maailma on menossa?!? Siis hetken tein tuossa omiani ja yht' äkkiä havahduin, kun tuli oudon hiljaista ja menin kattoon, niin siellä nämä mukelot oli ns. "täydessä touhussa". Tyttö oli omani ja poika tytön kaveri entisestä päikkyristä ja asuu tässä lähellä. Tyttö väitti, että poika "pakotti" tekemään niin. Ja kun kysyin, että mistäs sinä tuollasta olet oppinut, niin poika totesi, että kun iskä tekee äidille niin... Pidin kyllä molemmille puhuttelun, mutta mites tästä eteenpäin? Mennäkö jututtamaan pojan vanhempia? Vai teenkö itseni noloksi? Päästääkö poikaa enää meille leikkimään (ainakaan sisälle)? Ja joo, tiedän, että on sitä omassa lapsuudessakin kaikkea hölmöä kokeiltu ja lääkärileikkejä leikitty, mutta silti on nyt vähän pasmat sekaisin...

[QUOTE="viirus";28458264]Mulla myös eskarilainen tyttö ja yli puolet kavereista on poikia.[/QUOTE]
Meillä kolmasluokkalainen tyttö jonka kaikki parhaat kaverit päiväkotiajoista asti ovat olleet poikia.

siis oliko ne päällekkäinvai sisäkkäin vai vain alasti?

tottahan tuosta voi puhua pojan vanhemmille..mutta niitä lapsia ei saa häpäistä häepävät varmasti muutenkin jo

No, ihan just niin... Poika päällä tökkimässä omalla vehkeellään tytön vehkeisiin, you know.. Ja pussaillakin samalla taidettiin. No, siinä ny tietysti mitään, mutta tuo "sekstailu" meni vähän nyt kyllä yli.

Joo, totanoin... Vetää kyllä sanattomaksi. Ihan sairasta että seksiä harrastetaan niin että on riski et lapset näkee ja just tällästä tapahtuu. No en kuitenkaan hirveen isoa numeroa tekis just sen takia että molempia saattaa hävettää eivätkä he varmaankaan tiedä mitä tekivät. Ainakin toivon niin...

Minä ja naapurin poika oltiin alle kouluikäisinä kuultu että lapsia tulee kun pippeli laitetaan pimppiin. Yritettiin tätä sitten. Eihän siihen mitään seksuaalista liittynyt.

Ja minä 5v erään naapurin pojan kanssa maattiin päällekäin ja pussattiin kun se tiesi että se on nussimista ja silleen...Minua hieman "valisti" tämä kaveri . Sen enemmittä seksuaalisuuksitta piti matkia aikuisia ja aivan normaaleja me ollaan. Sentäs vaatteet oli päällä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Juttelisin lapsien kanssa. Tuon ikäiset eivät ymmärrä siinä mitään seksuaalista, vaan tuossakin iässä sitä matkitaan vanhempiaan. Lapsille en suuttuisi, koska lapset tuskin ymmärtäisivät suuttumusta asiasta, joka ei kuulu millään tavalla lasten maailmaan.

Ottaisin juttutuokion pojan vanhempien kanssa. Se voisi olla tiukempi juttelutuokio. Kotoahan nuokin opit lähtevät.

provo.

Mulla on eskarilainen tyttö ja ei missään nimessä olisi pojan kanssa kaveri.. Pojat ovat yyyyyööööök. Eikä varmasti edes pussaisi.

Kyllä ne tytöt meilläkin töissä leikkii eskarissa poikien kanssa. Ei oo vielä se hyi-vaihe alkanu niillä. Oma 5,5v on alkanu puhua näitä "tyttöjä hyi"-juttuja. Vaikka leikkii kyllä niiden kanssa.

Aloin just miettimään että lapsille ei varmaan kannata tuossa iässä vielä selittää että "lapsia tehdään niin että iskä laittaa pippelin äitin pimppiin ja niin siemen menee äitin masuun" tai jotenkin vastaavasti..

Mutta joo, onhan sitä itsekkin tuossa iässä leikitty lääkärileikkejä ja näytetty pojille pimppiä pusikossa ja pojat puolestaan näytti pippeliä. 7 vuotiaana leikittiin yhden toisen tytön kanssa aikuisten kotia ja alasti sängyssä hierottiin pimppejä vastakkain....

Mutta ihan normaali ihminen musta on kasvanut.

Minun oma 5v. poika yritti pussata minua suulle, koska oli nähnyt isänsä pussaavan avovaimoaan suulle. Ihan sinnillä yritti. Meillä siis annetaan pusuja poskelle ihan noin vaan, mutta suulle en tuppaa päästämään ja poika ihan selvästi yritti matkia aikuista. Selitin simppelisti, että suulle pussaaminen on aikuisten juttu. Olihan tuo ennenkin nähnyt, kun minä ja avovaimoni suudellaan, mutta ei me kovin kiihkeästi sitä lasten edessä tehdä, eikä asia ollut poikaa aiemmin jäänyt noin mietityttämään. Oli tieten katsonut, ettei se hänelle kuulu, kun on kyse kahdesta naisesta. Sen sijaan miehen (isänsä) ja naisen suudelma oli saanut pienen äijän ymmälleen. Minusta oli hyvä asia, että juteltiin asiasta.

Ehkä ap:n kannattaisi myös ottaa näihin juttuihin vähän toisenlainen asenne. Ensinnäkin: älä anna lapsesi nähdä asioita, joita et tahdo lapsesi matkivan. Toisekseen: älä suutu ja tivaa, koska lapsi matkii kaikkea mitä näkee. Syy ei ole lapsessa vaan aikuisissa, jotka ovat antaneet lapsen altistua liian aikaisin tuollaisille asioille. Lapsi on luonnostaan utelias ja mallin kauttahan lapsi oppii.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä