Siis voi luoja! Tuttava laittoi TAAS lapsestaan FB:ssa kuvan, jossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiisselikulho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiisselikulho

Vieras
lapselle on laitettu poskipunaa! Pienokainen on 1-vuotias. Ymmärrän, että on söpöä kuin lapsella on terveennäköiset punakan puuhakkaat omenaposket, mutta eikö ne yleensä hankita ulkoilemalla?! Nyt mä en kestä. Ja tämä oli jo toinen kerta. ja laittaa raukalle vielä sellaista pinkkiä sävyä, että on todella kaukana aidosta. :( Tekisi mieli kommentoida kuvaa, että ei MEIKKIÄ pienille poskille. Seuraavaksi varmaan ripsiväriä ja vähän kulmakynää???

Voi turhamaisuuden huippu!

siis mikä ihme teitä vaivaa? jos mä sanon, että lapsella on poskipunaa naamassa, niin miksi pitää vääntää KUVAA EDES NÄKEMÄTTÄ, että sitä ei ole? erotan tavallisen punakan ihon ja pinkin poskipunan vallan hyvin toisistaan, kiitos vaan! :D

pointtihan tässä oli, että eikö ole sairasta meikata lapset, jotta valokuvasta tulisi jotenkin parempi tai rumasta lapsesta muka söpömpi?

Mun miehestä on kuva jostain lapsuuden joulusta,ikää muutama vuosi. Posket helottaa punasena vaikka kuulemma sisällä oltu koko päivä. Äitinsä on sitä mieltä että se oli joku allerginen reaktio,oli lehahtanu punaseks jotain syödessä..

Yhteistyössä