P
porvoon päiväkodista päivää!
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti:Just tuon vuoksi mä en lastani päiväkotiin laita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti:Just tuon vuoksi mä en lastani päiväkotiin laita.
Alkuperäinen kirjoittaja äityli+tyttö+poikavauva:Hain tytön hoidosta. Oli kastellut housunsa ja ne olivat pistäneet päiväkodista sille SINISET kollegehousut ANILIININ paidan kanssa!Todella mauton yhdistelmä. Suututtaa, ja meiän piti lähteä suoraan hoidosta kylään mutta PAKKO oli tulla ottaa ne kolleget pois. Ei kehtaa...Ihan turhaan olin vauvankin laittanut ja syöttänyt, nyt ei kyllä enää voi mihkään lähteä. Olisi vauva nukkunut päiväunet vaunuissa ja nyt se ei enää voi kun piti tulla vaihtaa vaatteita... Inhottaa kun päiväkoti ei tajua mikä sopii aniliinin kanssa, eikö päiväkodeissa oo nätimpiä varavaatteita. Joo joo oma reppu jäi kotiin aamulla niin ei ollut mukana mutta silti ne vois miettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja äityli+tyttö+poikavauva:Hain tytön hoidosta. Oli kastellut housunsa ja ne olivat pistäneet päiväkodista sille SINISET kollegehousut ANILIININ paidan kanssa!Todella mauton yhdistelmä. Suututtaa, ja meiän piti lähteä suoraan hoidosta kylään mutta PAKKO oli tulla ottaa ne kolleget pois. Ei kehtaa...Ihan turhaan olin vauvankin laittanut ja syöttänyt, nyt ei kyllä enää voi mihkään lähteä. Olisi vauva nukkunut päiväunet vaunuissa ja nyt se ei enää voi kun piti tulla vaihtaa vaatteita... Inhottaa kun päiväkoti ei tajua mikä sopii aniliinin kanssa, eikö päiväkodeissa oo nätimpiä varavaatteita. Joo joo oma reppu jäi kotiin aamulla niin ei ollut mukana mutta silti ne vois miettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja porvoon päiväkodista päivää!:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti:Just tuon vuoksi mä en lastani päiväkotiin laita.
Suuret on mammat teilläkin murheet
voi elämän kevät...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:NO ENTÄS TÄMÄ SITTEN?
Aamulla eskarista soitettiin että tyttö oli oksentanut. No, se oli lähdettävä töistä ja haettava tyttö ja arvaatteko mitä? Tytöllä oli turkoosit collarit mutta ne päikyntädit antoivat MUSTAN yrjöpussin automatkalle!!! Mistä sitä oikein hoitomaksuja maksetaan?
Se on varmaan taas jotain saatanan kustannusleikkauksia :/Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Siis miksette saaneet turkoosiin sopivaa yrjöpussii, tai ees aniliinin punaistaen ymmärrä....
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ihana provo päivän piristykseksi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Se on varmaan taas jotain saatanan kustannusleikkauksia :/Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Siis miksette saaneet turkoosiin sopivaa yrjöpussii, tai ees aniliinin punaistaen ymmärrä....