siis voiko muka olla jo liikkeitä, ei kai sentään...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä

Vieras
mulla nyt viikkoja 9+4 tai 9+6 ja kolmas raskaus menossa, olen hoikka ja maha kasvanut hurjasti, viikko sitten neuvolassa kohtu oli hiukan navan alapuolella jo, eli on oikeastijo kasvanut hyvin ja tänään oonmukamas tuntenut kuplia mahassa, samanlaisia kun muistakin viikoilla 14, mutta ei kai ne voi vielä tuntua? :o

No mulla oli sama juttu, 9. viikon loppupuolella aloin tuntea liikkeet ja siitä ne vaan vahvistui ja vahvistui ja olivat kyllä liikkeitä. Äitipolilla sanoivat että harvinaista mutta mahdollista tuntea liikkeet noin aikaisin, mäkin hoikka jne.

joo viikot pitää paikkansa, olin ultrassa viime perjantaina, pienet kädet siell näkyi ja heilu kovasti koko vauvan alku siellä, mutta silti epäilen et vois jo liikkeet tuntua, mut aina kun niitä tuntuu niinihan pysähdyn et mitä hitsiä...
Taitaa siis oll avaan kasvi kipuja.
Kuuluuko muuten näillä viikoill atuntua vielä paineen tunnetta alamahassa?
En edellisistä muista tämmöstä olleen.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ne:
No mulla oli sama juttu, 9. viikon loppupuolella aloin tuntea liikkeet ja siitä ne vaan vahvistui ja vahvistui ja olivat kyllä liikkeitä. Äitipolilla sanoivat että harvinaista mutta mahdollista tuntea liikkeet noin aikaisin, mäkin hoikka jne.

sun kirjotus sai nyt mut ihan sekasin, et voisko ne sittenkin olla niitä....
hui, en taida silti vielä ihan uskaltaa luottaa et olis niitä, mut eihän sitä näköjään voi tietää...

itse ainakin uskon että voi tuntea. koska kyllähän se jo liikkuu siellä ja jos on todella hoikka niin miksei niitä liikkeitä vois jo ohuiden peitteiden läpi tuntea.

Meillä ultrassa rv 9+3 sikiö oli 23,6mm eli vajaa 2,5cm.. Että ei sellasta oikeasti voi tuntea. ;)
Nyt rv 10+4 ja eiköhän ne ole vähän muut jutut kuten kohdun kasvu ja sen sellainen mikä siellä tuntuu. Mutta vatsan sisäänveto tuntuu pahalta!

Sen verran vielä, että siinä on vatsan päällä kuitenkin kuusi eri kerrosta välissä siihen sikiöön eli tunteminen on oikeasti mahdotonta.

Liikettä alkaa tapahtua juuri tuosta viikosta 9 eteenpäin. Ne joilla on useampia raskauksia takanapäin, huomaavat nuo liikkeet yleensä ensikertalaisia helpommin ja aikaisemmin.

Yhteistyössä