Siis voiko olla (huuhteluaineen käytöstä)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ja leuhkitkin vielä;25920572:
En ole koskaan kuullut ihmisestä, joka olisi allerginen toisten ihmisten omille hajuille. Toki neurootikoista, jotka eivät voi sietää mitään likaiseksi kokemaansa.

Mutta olen kuullut ihmisistä, jotka eivät oikeastaan voi poistua kotoaan hajusteyliherkkyyden vuoksi.

Nimenomaan on pakko nuuskia, vaikka ei halua.

aika pieni paha se huuhteluaine on verrattuna tosi tujuihin hajuvesiin mitä monet käyttää..

[QUOTE="vieras";25920224]Tupakoijat yleensä käyttää noita kaikista voimakkaimmin haisevia aineita, että tulee muka raikas tuoksu. Heillä ei hajuaisti muutenkaan toimi kunnolla käryttelyn vuoksi, niin eivät tajua miten karsea löyhkä niistä vaatteista lähtee.[/QUOTE]
Naiset käyttää haisevia aineita enemmän ja haisevat enemmän kuin jotkut vaatteen. Sitä oikein toiset lorottaa haisulivettä reippaasti.

[QUOTE="vieras";25920576]Yks empaattisimmista jota maa päällänsä kantaa, mutta kun muutkaan ei välitä kuin omista navoistaan - niin juurikin tänään päättänyt etten minäkään enää kuin "omistani" eli vitut muista :) eli vieraista. Joten kylmä sitten kun valita pitää. Nyt tutimaan.[/QUOTE]

Ahaa, siis kostonhimoinen eli sekä paha että kylmä. Vahinko kiertoon?

Ja mitäs sitä aurinkonaamaa sinne sitten lisäämään? Olet sitten valehtelijakin kaiken päälle?

[QUOTE="vieras";25920614]No sinä esimerkiksi mielipiteinesi olet mulle erittäin yhdentekevä - vaikka nyt vaivauduinkin vastaamaan :)[/QUOTE]

Jaa, siis evvk-sukupolvea?

Ei se kai ole mikään mielipide vaan ihan yleisesti hyväksytty ajatus, että suruton kostonhimo on pahuutta. Ja piittaamattomuus muista on kylmyyttä tai jotain pahempaakin.

Sillehän minä en mitään voi, jos teidän sukupolvessa on tapana valehdella lämpimikseen ja väittää olevansa jotain, mitä ei tosiasiassa ole. Eli jos tuntuu olo ihan muulta kuin pahalta tai kylmältä, niin pakkoko on sitten suoltaa puppua ettei välitä?

Aikuistutteko te koskaan?

Yhteistyössä