Siis WTF?! Monissa liikkeissä myydään jo ei-oota. Kyllä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä mättää?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä mättää?!

Vieras
....sapettaa...kovaa vauhtia katoo esim. nettikaupoista kama. Elloksella ei oo aikoihin ollu tickettiä. Siis lähinnä puhun leikki-ikäisten ulkovaatteista ja asusteista. Tuntuu, että ne revitään käsistä. Jesper & Juniorillakin oli tosi huono valikoima tickettiä tai reimaa. Ihmetyttää, että miksi ei ole enempää kaupoilla varastossa? Muu törmänny nyt samaan?

Tässä täytyy olla tosi nopea, jotta saa just sitä kokoa mitä ajatteli. Onneks tilasin tytölle yhdestä nettikaupasta kokoa 92 talvihaalarin, nimitttäin tunnin kuluttua sekin oli loppu. Pähkäilin noin tunnin, että ostanko vai ei sen. Ja jos ei älynny, että jo ennen joulua tuli alet henkkaan ja maukkaan siis nettiin sun muualle, niin hyvin nopeasti kato kävi. Siis ne tuotteet katoaa sieltä. Nyt en enää löydä pojalle mitään, kaik menny, kaikki siis mun silmää miellyttävät.

Jaa, musta Jesperissä oli paras valikoima Tickettiä ja cupcakea hyllyssä, kun itse sinne pääsin (ja olin ennakkoon nettiä selannut). Minymot on kyllä hyvin hävinneet nettikaupoista, oikea kauden hitti.

Mutta tosiaan ale kertoo, että kauppias ei ole saanut tavaraa myytyä, hinnoittelu tavaralle ei ole kohdallaan, tms.

No mä kävin tänään kiertelemässä alennusmyyntejä ja oli kyllä niin surkeat tarjottavat,että mitään ei tarttunut matkaan.Nettikaupoista olen löytänyt jotain kivaa ja tyydyttävällä hinnallakin vieläpä.

Alemyyntiostoksiin kuuluu se mahdollisuus, että sitä suosikkitikettiä ei enää löydy. Se on alelöytöjen luonne, joko löytyy tai sitten ei. Hassu ap, ei siitä voi kauppoja syyttää!

Jaa, musta Jesperissä oli paras valikoima Tickettiä ja cupcakea hyllyssä, kun itse sinne pääsin (ja olin ennakkoon nettiä selannut). Minymot on kyllä hyvin hävinneet nettikaupoista, oikea kauden hitti.

Mutta tosiaan ale kertoo, että kauppias ei ole saanut tavaraa myytyä, hinnoittelu tavaralle ei ole kohdallaan, tms.

Missä Jesperissä? Tänään iltapäivällä Jumbossa ei ollu juuri mitään tickettiä!

[QUOTE="aloittaja";22763870]jep, ensi talveen ostan kamat ja mieluiten alesta![/QUOTE]

No mut ei ne kaupat niitä vaatteita lisää tilaile aleja varten! Kyllä ne on ihan sitä varten että saadaan hyllyt tyhjiksi kevätvaatteita varten. Joten ei se niin ihmeellistä ole että tälläisenä talvena tähän aikaan vuodesta ne hyllyt on jo tyhjät...

[QUOTE="eee";22763895]Alemyyntiostoksiin kuuluu se mahdollisuus, että sitä suosikkitikettiä ei enää löydy. Se on alelöytöjen luonne, joko löytyy tai sitten ei. Hassu ap, ei siitä voi kauppoja syyttää![/QUOTE]

En syytäkään. Kunhan vain hämmästyin, että alet alkoi maanantaina ja nyt jo loppu kamat. Tai no, nyt huomasin, että joissain paikoissa alkoi jo ennen joulua. Eli jos ei ole kärppänä, missaa ne tuotteet mitä olis ostamassa. Se oli koko tän ketjun aloituksen pointti

[QUOTE="aloittaja";22763901]Missä Jesperissä? Tänään iltapäivällä Jumbossa ei ollu juuri mitään tickettiä![/QUOTE]

Ideaparkissa. Koko kauppa tupaten täynnä alessa olevaa toppaa. Ihan rauhassa saattoi pohtia ottaakko koon A vai B vai sitten toista mallia tai toista. Tosin mä kyllä katsoin 2-osaisia enkä haalareita, mutta niitäkin oli montaa väriä.

Minä ostin ensi keväälle vk-puvun ja niinpä vaan taitaa käydä, että onkin liian pieni. En kyllä enää rupea ostamaan alesta ulkovaatteita, jos näin käy, kun harmittaa sitten, että tuli turha ostos...

No kyllähän talvea on jo pari kuukautta ollut. Kauppojen on tarkoituskin päästä eroon varastoistaan.

Minkälaista ja kokoista ticketin ulkovaatetta kaipaat?
Jos olisin jossain nettikaupassa näkynyt voisin kertoa.

Mä kävin eilen kanssa pyörimässä aleissa, niin tuntuu, että paljon vähemmän jäänyt myytävää kun edellisinä vuosina. Pettymys oli kova, mutta toisaalta ei ollut mitään pakollista ostettavaakaan niin ei sinällään haitannut. Olisi ollut kiva ostaa varastoon isompia kokoja muksulle mutta ei nyt löytynyt.

[QUOTE="Doris";22763967]No kyllähän talvea on jo pari kuukautta ollut. Kauppojen on tarkoituskin päästä eroon varastoistaan.

Minkälaista ja kokoista ticketin ulkovaatetta kaipaat?
Jos olisin jossain nettikaupassa näkynyt voisin kertoa.[/QUOTE]

116 cm pojalle

Yhteistyössä