Siis WTF?! Monissa liikkeissä myydään jo ei-oota. Kyllä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä mättää?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minä olen niitä bongannut paljonkin, mutta tietty mitä pitäisi olla? Mutta joo, täytyy loputkin tilata jos aikoo niitä vielä saada.

Olen katsonut parista Jesperistä, Stockalta ja Cittarista, ihan Reimatecia ja Jonathania. Ei ole kokoja. Nyt onneksi löysin Reimatec+ hanskat Antonninasta, tosin vain 10 % alessa, mutta alessa kuitenkin. Jäihän niille hintaa, mutta eipä tarvitse olla ilman :)

Olen katsonut parista Jesperistä, Stockalta ja Cittarista, ihan Reimatecia ja Jonathania. Ei ole kokoja. Nyt onneksi löysin Reimatec+ hanskat Antonninasta, tosin vain 10 % alessa, mutta alessa kuitenkin. Jäihän niille hintaa, mutta eipä tarvitse olla ilman :)

Moloja löytyy tuolta -30% Vaatteet - ulkovaatteet - Kuopus - lasten vaate- ja tarvikeliike , lenneä löysin kanssa muualta. Reimatecciä en oo enää ostanut, kun siinä pojalla jäätyy näpit eli niistä ei mullakaan ole tietoa.

Mä kävin eilen Helsingissä Jesper Juniorissa ostamalla vauvalle talvihaalaria lopputalveksi. Olikin helppo valinta, kun tasan yhdessä mallissa oli oikea koko jäljellä (tai no, Jonathania en katsonut kun niistä ei niin hyviä kokemuksia). Mutta nyt on ollut kunnon talvi, joka alkoi täällä etelässäkin jo pari kk sitten, joten ei kai mikään ihme jos niitä ei enää oikein ole. Esikoiselle löytyi haalari ulkomaisen nettikaupan ennakkoalesta jo ennen joulua. Ticketin omassa nettikaupassahan on myös ale, tosin postarit on kovat, mutta jos useammalle lapselle tilaa niin ei kovin paha. Ja toimitus on nopea.

Yhteistyössä