siis yleensähän mä en julkisilla paikoilla arvostele ketään

Markiisi musculocutaneus

Aktiivinen jäsen
20.05.2007
16 458
1
38
tampere

Mut nyt...repesin totaalisesti..
Olin tos poitsun kans kahvilassa ja siel oli pari emäntää ikää n 20v..
ensinnäkin se eukko oli niin järkky tekoripsissään,tekotukassa joka näky niin selkeesti..no olihan sillä niiiiiin minimekko ja korkkarit..no kukin tyylillään..
no ne arvosteli tosi kovaan ääneen ihmisiä jotka meni ohi ja lähtiessä tällä eukolla nous hame niin et perse vilkku no eipä sillä ollu alushousuja..niin se sit käveli koko kahvilan läpi ja viel roskiksien kohalla keikisteli vaihto jalkaa siin :X ja porukka tsiigas :o eikä se kaveri joka tuli perässä sanonu mitään..
tokasin sit kovaan siin pojalle et katos tolla vilkkuu takamus ja tuli sit räkätettyy mut eipä tää muija muuta ku vilkas.. :laugh:

Minä olisin varmaankin käynyt mainitsemassa asiasta tytölle, hän olisi saattanut haluta tietää asiasta( paljaasta takamuksesta). Ellei hän sitten halunnut tietoisesti esitellä itseään. En silti naureskelisi muille ihmisille.

Oltiin viime viikonloppuna Hesburgerissa syömässä. Siinä lähellä istui nainen jolla paita oli noussu tosi ylös takaa. Housut oli todella matalaa mallia ja aluhousuja näkyi pitkästi. 8v poikanikin vilkaisi useamman kerran naista mut ei sanonut mitään.
Pitäis vähän miettiä miten esiintyy julkisilla paikoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä en tajua miksi jonkun keikistelyitä tai tekotukkaa pitäisi noteerata yhtään mitenkään :o

No siinä vaiheessa kun keikistellään persaus paljaana ni kyllä mä noteraan :x julkisella paikalla mis paljo lapsi perheitä,ja kyllä se takana oleva kaveri varmasti näki et hame jäi ylös..
Ja siinä vaiheessa kiinnitin jo huomiota kun erittäin suureen ääneen arvostellaan muita :/

Tukiaisen siskoksetko? :snotty:

Mä kävin joskus Turkin-vuosina sanomassa eräälle brittilikalle että "ekskuse mii mutta sulla näkyy perse". Likka oli miniminimekossa, istui katukahvilassa ja söi uunipottua niin, että kankut näkyivät kokonaan kun piti vetää hametta sen verran alas ettei toosa näy :xmas: . Se sanoi että apua, kiitos, ja nousi seisomaan & nautti potaattinsa loppuun seisaaltaan.

Mulla on aina tapana tarkistaa takamus kun istun jonnekkin. Siis jos tiedän että on matalat housut ja että takamus voi vilkkua.

ja siis toi tarkistus on se että tarvittaessa vedän paitaa almemmaks tai ettäö on takki selkänojalla.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä kävin joskus Turkin-vuosina sanomassa eräälle brittilikalle että "ekskuse mii mutta sulla näkyy perse". Likka oli miniminimekossa, istui katukahvilassa ja söi uunipottua niin, että kankut näkyivät kokonaan kun piti vetää hametta sen verran alas ettei toosa näy :xmas: . Se sanoi että apua, kiitos, ja nousi seisomaan & nautti potaattinsa loppuun seisaaltaan.

Kiva et kävit sanomassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä en tajua miksi jonkun keikistelyitä tai tekotukkaa pitäisi noteerata yhtään mitenkään :o

Varmaan jos ne itte kovaan ääneen haukku kaikkia ohikulkijoita.

ittensähän vaan sellaisella käytöksellä nolaavat jos pitää kovaan ääneen jotain kommentteja jaella

Alkuperäinen kirjoittaja näitä näkee:
mutta sitä TODELLA ihmettelen miksi sun piti tieten tahtoen altistaa lapsesi tuolle näylle? Oikein osoittaen? Missä sun OMA järki oli?

poitsu on jo 10v,kyl se tietää mikä takapuoli on ja mille se näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Varmaan jos ne itte kovaan ääneen haukku kaikkia ohikulkijoita.

ittensähän vaan sellaisella käytöksellä nolaavat jos pitää kovaan ääneen jotain kommentteja jaella

No totta kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kiva et kävit sanomassa. =)

Sitä olisin joskus toivonut kieltämättä itsekin. Etenkin silloin, kun painelin ryhdikkäänä korkokengissäni ravintolasalin poikki minihame tungettuna sukkahousujen sisään...

Yhteistyössä