Siistijän helppo työ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkauduin

Vieras
Aamusella meillä soi oikello, isäntä avaa oven ja siellä on siistijä vihaisena.
Joku oli meidän tasanteella (lauantaina) kaatanut jotain tahmeaa (mehua/viiniä tms.) noin yhden lasillisen verran maahan.
Siistijä pää punaisena kiukkuaa kuinka nuo jäljet tulee miedän ovelle,
vieressä myös toisen asunnon ovi jonne aivan samalla tavalla nuo jäljet johtaa ;)
Toki se levittyi kivasti tuossa tasanteellakin kun siitä yli piti kävellä :(
Siistijä sitten kiukkusi kun mies tietenkin kiisti ettei se meiltä ollut (kuten ei ollutkaan)
että jokaisen pitäisi omat sotkunsa siivota.
Sanoinkin miehelleni että johan on aikoihin eletty,
ikinä ei minulla olisi tullut mieleeni mennä jotakin syyttämään kun joskus olen kerrostalosiivousta myös itsekin tehnyt.
Eikö siistijä saa palkan työstään?
Voipi olla varma jos kyseinen siistijä minulle asiasta valittaa (helppo kohde kun meillä lapsia joita mielellään syytetään jos jotain sotkuja johonkin on kaatunut)
että sanon hänelle muutaman valitun sanan.
Tuohan on hyvä tapa säästää meilläkin yhtiövastikkeissa jos jokainen siivoaa kun siistijälläkin asenne että käy kerta päivässä talossamme avaa alaoven ja tuulettaa käytävän ja lähtee kotiin.
Arrgg eniten siis suututtaa tuon siistijän asenne,
kehtaa tulla syyttämään ja kiukkuamaan.
Kuitenkaan talossamme ei usein ole mitään sotkuja ja pääseekin siis todella helpolla siivoamisella.
Mutta tuo että pitäsi vielä jonkun muiden sotkut siivota ettei siivooja nyt vaan joudu siivoamaan.

mutta onpi sitten käynyt näinkin, että joku talon asukki oli perjantai-iltana tai lauantain puolta jo oksentanut kerrostalon ylimmän kerroksen tasanteelle... haju oli KUVOTTAVA!!!!! siellä se oksennus sai kuivettua ja lemuta maanantai aamuun saakka jolloin siistijä meni paikalle... ja kuka sai haukut.. no siistijä, koska rappukäytävässä haisi niin pahalle.

Yhteistyössä