Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 14:55 katjuska kirjoitti:mitä hedelmöityshoidot maksavat kunnallisella puolella?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 10:45 katjuska kirjoitti:kuinka pitkät on jonot kunnalliselle puolelle, juuri täällä Turun sydämessä? eli kannattaako heti vain ottaa yhteyttä terveyskeskukseen, että edes parin vuoden sisällä pääsisi hoitoihin. ja otanko yhteyttä terveyskeskuslääkäriin, joka antaa lähetteen vai miten tämä menee? *tietämättömänä kyselen*![]()
onko jollain täällä endoa? ja miten se teillä on todettu?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 15:50 vieras kirjoitti:Hei Alabama.
Meillä on sama ongelma, mies ei ala ollenkaan niihin näytteiden ottoon.
Parisuhde on kärsinyt kovasti, kun mies ei suostu mihinkään.
Miten teillä, oletko saanut esim. clomeja avuksi?
Pistin mieheni tänään kovan kysymyksen eteen: haluaako hän alkaa hoitoihin koskaan vai ei. Meillä on nyt jahkattu yli neljä vuotta tätä asiaa.
Olen todella pettynyt mieheeni, tuntuu, ettemme kärsi lapsettomuudesta parina, vaan se koskee vain MINUA.
En jaksa enää olla empaattinen miestä kohtaan. Elämässä on vaikeita asioita ja ne olisi kohdattava yhdessä. Mies kun ei tunnu hyväksyvän minun suhteeni muuta kuin niitä iloisia asioita.