T
töihin
Vieras
Olen nyt hoitovapaan jälkeen palaamassa työelämään vuoden ajaksi, jonka jälkeen suunnitelmissa olisi uudelleenkouluttautuminen yliopistossa. Nyt tälle ajalle sitten etsin jotain "aivotonta" perustyötä, jolla saisi lähinnä palkkaa ja ajan kulumaan, mutta jonka jälkeen jäisi kuitenkin vielä voimia lukea pääsykokeisiin vuoden vaihteen jälkeen ja nyt syksyllä aikeissa olisi suorittaa opintoja avoimessa yliopistossa. Eli suunta on siis opiskelemaan, mutta väliajalle etsin töitä jotka eivät olisi aivan liian kuluttaviakaan.
Sain paikan kerrossiivoojaksi Sol-siivouspalveluun, mutta toisena vaihtoehtona olen miettinyt myös näitä rekryfirmojen kautta tehtäviä teleoperaattoreiden palveluneuvojan työtä. Työajat olisivat jälkimmäisessä inhimillisemmät, mutta toisaalta olen taas kuullut paljon huonoa noista paikoista ja työstä itsessään. Siivouskaan ei nyt ihan kamalasti houkuttele, tahti on kova ja palkka pieni rankkuuteen nähden.
Onko teillä muilla kokemuksia kyseisistä töistä? Mielelläni kuulisin mitä olette pitäneet töistänne?
Sain paikan kerrossiivoojaksi Sol-siivouspalveluun, mutta toisena vaihtoehtona olen miettinyt myös näitä rekryfirmojen kautta tehtäviä teleoperaattoreiden palveluneuvojan työtä. Työajat olisivat jälkimmäisessä inhimillisemmät, mutta toisaalta olen taas kuullut paljon huonoa noista paikoista ja työstä itsessään. Siivouskaan ei nyt ihan kamalasti houkuttele, tahti on kova ja palkka pieni rankkuuteen nähden.
Onko teillä muilla kokemuksia kyseisistä töistä? Mielelläni kuulisin mitä olette pitäneet töistänne?