Yksin asuessani siivosin oikeastaan koko ajan, aina kun näin pölyä pyyhin pois, suursiivouksen tein vähintään kerranviikossa ja hyvin usein järjestelin kaapit uudestaan. Nukkumaan en mennyt jos kaapinovet eivät olleet kiinni tai tavarat siellä missä piti.
Nyt miehen kanssa asuessani, en ole enää niin tarkka, mutta esim, pyykkejä mies ei viikkaa, koska en tykkää kuinka hän laittaa ne kaappiin.
Minä tai mies käynnistämme pyykkikoneen, mutta yleinsä minä laitan kuivumaan. Keittiön siivoaminen, tiskaaminen kuluu oikeastaan minulle. WCn saatan pestä joka päivä.. Helppo suihkuun mennessä samalla pestä pönttö ja lavuaari ja suikustatullessa kastella koko lattia ja kuivata.
Imuroin n. kerran viikossa, mutta joka päivä lakaisen lattian ja aina jos siinä jotain näen, lakaisen pois. Matot viedään ulos ehkä kerran kuukaudessa ja pölyt pyyhin joka toinen viikko. Lattian pesen n. kerran viikossa tai jos nään siinä jonkun tahran. Nyt koko asunnon siivous ja huolto on minun vastuullani, koska miehellä jalka paketissa, mutta normaalisti hänelle kuuluu matot ja lattian pesu tehdään usein vuorotellen..