Siivooja paikalla - saa kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ollut itse siivoojana kohta kuusi vuotta. Kroppa kestänyt,asiakkaat ei valita. Aikataulut on välillä tiukkoja,mutta esimiehen ja asiakkaan kanssa asioista pystyy puhumaan. Tuntuu että ainoot ketkä ei arvosta tätä alaa on siivoojat itse. Uskon,että itselläni paljon auttaa se että olen ammattitaitoinen (laitoshuoltajantutkinto),asiakaspalvelutaitoinen ja osaan työskennellä ergonomisesti.

No se, että asukkaat maksaa saunasta ei todellakaan näy sen siivoojan palkkapussissa....sillä on joku ihan mini palkka ...toi on huono väite siivoojalle...
Eiköhän asukaalla ole oikeus päästä saunavuoroon lämpimään saunaan,kun siitä maksaa,jos syy on siivoojan niin kyllä mie siitä annan palautetta ja taloyhtiön työntekijänä siivooja on vastuussa huolimattomuudestaan.Koska sie et taloyhtiölle siivoa,niin en nyt tarkoita sinua henkilökohtaisesti.
Kai siekin haluat lämpimässä saunassa käydä?

Eiköhän asukaalla ole oikeus päästä saunavuoroon lämpimään saunaan,kun siitä maksaa,jos syy on siivoojan niin kyllä mie siitä annan palautetta ja taloyhtiön työntekijänä siivooja on vastuussa huolimattomuudestaan.Koska sie et taloyhtiölle siivoa,niin en nyt tarkoita sinua henkilökohtaisesti.

Oletko varma, että teillä käy sama siivooja koko ajan? Esim. nyt kesäaikaan, jos siivous on ulkoistettu jollekin firmalle, sieltä voidaan lähettää aina eri ihminen. Mutta laita vain sitkeästi palautetta eteenpäin :)

Mut se miten työnantaja välittää siivoojalle asiakkaan palautetta on usein tosi tökeröä...siis sillein suoraan ylhäältä alas ja häpeä!!!!! Tosin taloyhtiöt voi kait olla poikkeus :D

Paras keino musta btw olisi laittaa joku ystävällinen lappu sinne saunaan :D Että voisitteko sulkea aina tämän oven saunapäivinä, ettei lämpö karkaa ...ja sit piirrellä siihen jotain kukkasia ja kiitos loppuun jne :D

Kun toi just että karkaako se lämpö nyt muka sieltä oikeesti ihan livohkaan :D Lievä pilkunnussausmeininki kyl kyseessä

Mut se miten työnantaja välittää siivoojalle asiakkaan palautetta on usein tosi tökeröä...siis sillein suoraan ylhäältä alas ja häpeä!!!!! Tosin taloyhtiöt voi kait olla poikkeus :D

Paras keino musta btw olisi laittaa joku ystävällinen lappu sinne saunaan :D Että voisitteko sulkea aina tämän oven saunapäivinä, ettei lämpö karkaa ...ja sit piirrellä siihen jotain kukkasia ja kiitos loppuun jne :D

Kun toi just että karkaako se lämpö nyt muka sieltä oikeesti ihan livohkaan :D Lievä pilkunnussausmeininki kyl kyseessä
Kyllä mie oon laput laittanut oveen tuosta ovien sulkemisesta ja ihan kohteliaasti ja kiitos perässä. :)
Jaa jonnekin se lämpö häviää,karkaa tai haihtuu.:D

[QUOTE="Puhina";24049953]Mä olen ollut itse siivoojana kohta kuusi vuotta. Kroppa kestänyt,asiakkaat ei valita. Aikataulut on välillä tiukkoja,mutta esimiehen ja asiakkaan kanssa asioista pystyy puhumaan. Tuntuu että ainoot ketkä ei arvosta tätä alaa on siivoojat itse. Uskon,että itselläni paljon auttaa se että olen ammattitaitoinen (laitoshuoltajantutkinto),asiakaspalvelutaitoinen ja osaan työskennellä ergonomisesti.[/QUOTE]

Siis anna palaa :D Huippu juttu oikeesti ...kiva kuulla tällästä vaikka omat kokemukset toisest ääripäästä ja tosi syvältä...

[QUOTE="vieras";24049983]Oletko varma, että teillä käy sama siivooja koko ajan? Esim. nyt kesäaikaan, jos siivous on ulkoistettu jollekin firmalle, sieltä voidaan lähettää aina eri ihminen. Mutta laita vain sitkeästi palautetta eteenpäin :)[/QUOTE]
Sama siivoooja kai,ellei satu olemaan joku sijainen,kaupungin työntekijöitä,ei ole ulkoistettua firmaa.
Ja tätä tapahtuu niin syksyllä,talvella kuin kesälläkin.

Yhyy, eikö kukaan tosiaan tiedä, miten ruosteen saa pois posliinista? Tyttären hiuspinneistä on jäänyt tosi ikäviä ruostetahroja kylppärin altaan reunaan! :(

Kokeile jotain hapanta pesuainetta(ph2 tai alle). En kyl kaupan tuotteista tiedä mikä on happaminta,mut ilmeisesti wc-ankka aika hapanta..niissä harvemmin lukee ph-arvoja jos ihan kaupasta ostaa.

Yhteistyössä