Siivoojakin on ihminen!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ainakin huomaa heti jos vakisiivoja on lomalla. Eli arvostan häntä todella paljon. Ja voisin kuvitella mikä kaaos toimistossa olisikaan jos ei kävis siivojaa lainkaan. Mä tervehdin aina siivoojaa ja häivyn nopeasti pois pöytäni äärestä antaakseni hänelle työrauhan. Juttelemaan ruvettiin enemmänkin sitten kun huomattiin että meidän lapset on samalla luokalla ja samassa eskariryhmässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anssi:
No siivoojat on niin pohjasakkaa ettei niitä kehtaa ruveta moikkailemaan, olipa käytynä joku hiton laitoshuoltajan koulu tahi ei.

Hävettää niiden akkojen puolesta kun yrittävät tervehtiä ja ruveta juttusille, eivät tajua olevansa alempiarvoisia ja että suu olisi parempi pitää supussa.

Kukaan ei voi alempiarvoisempi kuin sinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Anssi:
No siivoojat on niin pohjasakkaa ettei niitä kehtaa ruveta moikkailemaan, olipa käytynä joku hiton laitoshuoltajan koulu tahi ei.

Hävettää niiden akkojen puolesta kun yrittävät tervehtiä ja ruveta juttusille, eivät tajua olevansa alempiarvoisia ja että suu olisi parempi pitää supussa.

Haha! Tiedätkö, että jos asiakkaalla on tuo asenne, niin me ainakin puretaan koko sopimus. Asiakas sitten etsiköön jonkun alempiarvoisensa siivoomaan sotkunsa. :)

Joku toimistosetä jos tulis noin sanomaan, niin mua naurattais, koska tietäisin, että sillä on pomo, kun taas mulla mä olen itte se pomo.

Kumma kyllä, meillä mukavia asiakkaita ja saadaan hyvää palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:
On hyvien tapojen mukaista tervehtiä meitä käytävillä, olemmehan samassa talossa töissä. Kun tulen toimistoosi niin tervehdin aina mutta harvoin saan vastausta. Tarkoitukseni ei ole häiritä työtänne mutta silti olette kuin olisin hyvin ei toivottu henkilö ja kun tulen pöytänne kohdalle te joko häivytte siitä mitään sanomatta. Tai ette tee elettäkään että voisin mopata pöydän eestä. No omapa on häpeänne, tehkää töitä paskan ja pölyn kanssa.
Ja voitte olla varmoja että teistä epäkohteliasta ylimielisistä moukista puhutaan hyvin lämpimästä meidän kahvitauolla....

tuollaiset ajatukset johtuvat ihmisen heikosta itsetunnosta.e i täällä suomessa kukaan muukaan ketään tervehdi, jos ei ole todella rikas, heitä nuollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Minkä ihmeen takia kaikenmaailman siivoojia, huoltomiehiä, remppaukkoja sun muita eestaas liikkuvia ihmisiä pitäisi tervehtiä? Kun ei niistä ketään ees tunne! Pian varmaan pitäis kadulla morjenstaa kaikkia vastaantulijoita, ettei nyt vaan kukaan pahoittaisi mieltään.

näinpä

Yhteistyössä