Siivootteko leluja kylässä käynnin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkinä

Vieras
eli kun olette lasten kanssa jossain kylässä niin siivoatteko kyläpaikassa leluja pois? itse tai lapset, riippuen iästä.

me siivotaan kyllä, tai käsketään lasten kerätä leluja. musta ei ole kiva että jätetään hirveä myrsky jälkeen.

inhottaa kun pari tuttavaperhettä käy lapsineen, ne sotkee ihan kaiken, siis kaiken, repivät kaikki lelut kaapeista ym, eivätkä yhen ainoaa laita takasin lähtiessään. sit meillä menee ikuisuus saada jotain järjestystä.
ja huom, en ole mikään siivousfriikki, aina meillä vähän sekasotkua mutta näiden perheiden jäljiltä jotain aivan hirveetä. saahan sitä leluja tutkia jne mutta pakkoko kaikki sit levittää ympäri taloa. ja ikää kuitenkin on näiden perheiden lapsilla 4-8v.

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinä:
eli kun olette lasten kanssa jossain kylässä niin siivoatteko kyläpaikassa leluja pois? itse tai lapset, riippuen iästä.

me siivotaan kyllä, tai käsketään lasten kerätä leluja. musta ei ole kiva että jätetään hirveä myrsky jälkeen.

inhottaa kun pari tuttavaperhettä käy lapsineen, ne sotkee ihan kaiken, siis kaiken, repivät kaikki lelut kaapeista ym, eivätkä yhen ainoaa laita takasin lähtiessään. sit meillä menee ikuisuus saada jotain järjestystä.
ja huom, en ole mikään siivousfriikki, aina meillä vähän sekasotkua mutta näiden perheiden jäljiltä jotain aivan hirveetä. saahan sitä leluja tutkia jne mutta pakkoko kaikki sit levittää ympäri taloa. ja ikää kuitenkin on näiden perheiden lapsilla 4-8v.

siivotaan, kuuluu mielestäni hyvän käytökseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhdessä pitää kyläpaikan lasten kanssa siivota.

peesaan tätä :wave: Kyllä lelut pitää kerätä jos niitä levittää.. kuuluu hyviin käytöstapoihin.. ja toisekeen ois epäkohteliasta jättää hirveä sotku toisen kotiin...

Joo kyllä siivotaan ainakin jonniin verran. Laitan siivoomaan ainakin ne tavarat joista tiijän että omani ovat leikkineet ja muutenkin kyllä tulee kehoitettua yleisesti auttamaan. Vien jopa itse kaffekuppini keittiöön.... :saint: :saint: :saint: :saint:
Kyllä me ollaan hyviä ihmisiä! :D

Yhteistyössä