Siivousnerot auttakaa! (ev, siivoilen tässä samalla)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusavuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusavuton

Vieras
Uusavuton kyselee teiltä siivousnerot! Millä ja miten kannattaa siivota kylpyhuoneen, kodinhoitohuoneen ja pesuhuoneen laattalattia. Aivan järkyttävä siivo, pöly on oikein imeytynyt nurkkiin ja kaappien alle. Taidan ottaa pahimmat pölyt pölynimurilla? Millä sitten luuttuan, tavallisella sifonexilla vai? Pitäisikö hinkata oikein jollain harjalla..
Kiitos teille!
 
No kuivalla liinalla/ mopilla eka että se pöly lähtee ja pesu vasta sitten, ihan lastalla tai ikkunapesimelläkin voi vedellä ne pölyt, ei välttis tarvi ees moppia, se ottaa tosi hyvin ne pölypaskat nurkista.
 

Yhteistyössä