Itselläni ei ole lapsia ja pisin suhteeni on ollut 3 vuotta, joten en tiedä olenko jäävi vastaamaan. Mutta olen sinkkuna mm. ollut vuodenkin ilman seksiä, koska ei vastaan tullut tosirakkautta. Nyt kun on niin pystyisin helposti olemaan ilman seksiä vuoden ja odottamaan rakasta miestäni, pelkkään seksiinkin voi käyttää omia apuja jos oikein himottaa... Kyllä minä ainakin ikävöisin toista enkä haluaisi tai voisi mitään sijaista ottaa, toivon että jos joudumme samaan tilanteeseen, ei miehenikään haluaisi.
Ehkä 7 vuoden jälkeen jo on niin tottunut toiseen, sitä kuvittelee että voi vaan sopia säännön ja tehdä kuten sovittiin. Mutta kokemuksesta tiedän, että suhteet, oli se sitten pelkkää seksiä tai tunnepitoinen, jättää jälkensä. Ei varmasti oma suhde enää olisi sama ja molemmilla tulisi kysymyksi mieleen jälkeenpäin, mustasukkaisuus on hyvin normaali tunne... mutta hajottaa helposti suhteen, haluat tai et. Entä lapset, heillekin kuvittelisin olevan suht moraaliton kasvupohja, jos äiti ja isä eivät toisiaan arvosta vaan korvaavat sijaisella... En tiedä, vain minun mielipiteeni ja onneksi olen vihdoin löytänyt yksiavioisen miehen.