sikiön liikkeet alkuraskaudessa..jelppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu

Vieras
eli odotan kolmatta lasta ja liikkeitä olen tuntenut viikoilta 12 lähtien aina sillon tällön. nyt viikkoja on 15+5 enkä ole mielestäni tuntenut vuorokauteen liikkeitä. entiä sekotanko siihen että on ilmaa paljon mahassa vai eikö niitä oikeesti tunne. välillä iskee pieni paniikin poikanen. pitäiskö ne tuntua jokapäivä? en muista edellisistä raskauksista kylä mitään.

missä istukka sijaitsee?
jos edessä, niin et kaikkea edes tunne alussa, jos takana niin tunnet herkemmin.

itse aloin tuntemaan liikkeitä vasta rv16 toisessa raskaudessa..tai sitten kiinnitin vasta sitten niihin huomiota.
soita neuvolaan tai käy lääkärillä jos pelkäät, mutta veikkaan että kaikki on kunnossa ja hermoilet suotta.

istukka sijaitsee takana,niinkun muissakin raskauksissa. nyt kun oon viä flunssassa ni aattelen et se pöpö on tehny jotain. kaipa mun täytyy uskaltaa neuvolaan jos en tunne liikettä. viikkoja on kyllä niin vähän ja siellä on tilaa liikkua. muutenkin ne liikkeet on tuntunu n.2 kertaa päivässä ennen tätä. ja jos nyt jotain tuntuu niin luulen sen olevan vatsas mylläystä,eikä sellaista kevyttä potkua.

Yhteistyössä