Siljan laivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä -02
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä -02

Vieras
Onko Siljan laivat muuttuneet sen jälkeen kun Tallink osti ne, lähinnä Serenade ja Symphony, meinaa onko palvelu, ruoat, siisteys huonontuneet vai ihan ennallaan, Kokemuksia??
Ei meinaa varsinaisilta Tallinkin laivolta ole kovin hyviä muistoja! Enkä niille enää lähde, mut Silja kiinnostaa.

Ollaan oltu Siljalla "uuden komennon" aikana nyt kolme kertaa (Symphony, Serenade ja Europa - kaveriporukalla, perheellä ja kaksin)enkä ole huomannut mitään eroa entiseen. Jokunen venäläinen on ollut, mutta olihan näitä ennenkin, eikä heidän kielensä kuuleminen meitä haittaa. Suomalaisista puolestaan lähti ihan yhtä kova möly kuin ennenkin...Ruuat ja muu meno on ollut ihan samanlaista kuin ennenkin, itse asiassa Sympin buffetiin oli tullut joitain ihan kivoja uusia lajeja. Muissa ravintoloissa taso entisenlaista. Siisteys ja palvelu ennallaan, suomea puhuva henkilökunta kuten ennenkin.
Ihan rohkeasti vain samaan tuttuun ja turvalliseen menoon (piti sitä sitten hyvänä tai huonona asiana
;) )

itse olen aiemmin reissanut siljalla hgistä pari krt vuodessa perheeni kanssa (3 lasta) ja noin 4krt työporukalla. yhdistymisen jlkeen olen käynyt pariin otteeseen työreissulla ja erona olen huomannut että viroa puhuavaa hlökuntaa "hieman"enemmän,mutten tiedä johtuuko siitä että suomalaiset työntekijät ovat joutuneet vironkursseille vaiko siitä että virolaista työvoimaa enempi.

ruoka puolella huomasin että juustovalikoimissa oli laatu huonontunut sekäö lihatuotteissa kotimaisuus poistunut.mutta näitähän ei huomaa jos ei kysy.

itse olen aiemmin reissanut siljalla hgistä pari krt vuodessa perheeni kanssa (3 lasta) ja noin 4krt työporukalla. yhdistymisen jlkeen olen käynyt pariin otteeseen työreissulla ja erona olen huomannut että viroa puhuavaa hlökuntaa "hieman"enemmän,mutten tiedä johtuuko siitä että suomalaiset työntekijät ovat joutuneet vironkursseille vaiko siitä että virolaista työvoimaa enempi.

ruoka puolella huomasin että juustovalikoimissa oli laatu huonontunut sekäö lihatuotteissa kotimaisuus poistunut.mutta näitähän ei huomaa jos ei kysy.

Varattiin reissu Siljalla Tukholmaan. Mitä tekemistä lapsille laivalla? Ruokavaihtoehdot? Hintataso laivalla? Kaikki mielipiteet tervetulleita. Ei olla oltu Siljan laivalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 19:20 Siljalle kirjoitti:
Varattiin reissu Siljalla Tukholmaan. Mitä tekemistä lapsille laivalla? Ruokavaihtoehdot? Hintataso laivalla? Kaikki mielipiteet tervetulleita. Ei olla oltu Siljan laivalla.

Pallomeret on suosittuja, isoimmille pelejä. Järjestettyä toimintaa, esim. aarteen etsintää on ollut meidän reissulla. Kasvomaalausta. Piirustuskilpailuja.

Seisovassa pöydässä käydään yleensä lasten kanssa syömässä, lapsille oma pöytä missä nakkeja, lihapullia, ranskalaisia jne. Meidän lapset kyllä innolla maistelee kaikkea "aikuisten" pöydästä. Hintoja en enää muista kun yleensä otetaan paketti missä ruoat on jo maksettu...

Noin muuten siellä saa rahaa palamaan ihan kiitettävästi! Lapset intona karkeista ja muistakin ostoksista....

Meillä Silja luokan hytti. Siihen kuuluu erikoisaamiainen. Mitäköhän se pitää sisällään en löytänyt siljan sivuilta? Toista asiaa mitä en hytti kuvauksesta selville onko hytissä muuta erikoista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 20:36 Siljalle kirjoitti:
Meillä Silja luokan hytti. Siihen kuuluu erikoisaamiainen. Mitäköhän se pitää sisällään en löytänyt siljan sivuilta? Toista asiaa mitä en hytti kuvauksesta selville onko hytissä muuta erikoista.

Ollaan miehen kanssa kaksin oltu tuossa Silja luokan hytissä. Siellä on parisänky ja on kooltaan isompi. Hytit ovat myöskin käytävän varrella mihin ei pääse ilman hyttiavainta, eli rauhallisempi.

Erikoisaamiainen on a la carte ravintolassa. Rauhallisempi paikka ja saatavana myös shamppanjaa...Aavistuksen parempi valikoima mistä valita...

Yhteistyössä