Sillälailla: ”Olin ihan hauras, kuin vanha mummo” Jonna Aaltonen, 46, sairastui pysyvästi koronarokotteen takia 😢

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä muita ”lahjoja” sinulla on kuin persutrollaus, ateismi, rasismi ja misogynia?
Olen eri kirjoittaja kuin mille nyt vastasit, mutta en ole persu, olen ei-ateisti, en ole rasisti ja pidän naisista ihmisinä ihan yhtä paljon kuin miehistäkin. Silti hyökkäät melko usein minunkin kimppuun nolla samoilla syytöksillä. Kuvittelet ilmeisesti, että palstalla on lisäksesi vain yksi muu kirjoittaja.
Uskovaisuudesta ei ole mitään iloa, jos ei elä ja toimi uskonsa mukaan. Kohtele muita, niinkuin haluaisit heidän kohtelevan itseäsi.

. Silti hyökkäät melko usein minunkin kimppuun nolla samoilla syytöksillä. Kuvittelet ilmeisesti, että palstalla on lisäksesi vain yksi muu kirjoittaja.
Uskovaisuudesta ei ole mitään iloa, jos ei elä ja toimi uskonsa mukaan. Kohtele muita, niinkuin haluaisit heidän kohtelevan itseäsi.
Tuo ongelma on ollut havaittavissa jo vuosia hänessä, meidän täytyy vaan yrittää ymmärtää tuota vainoharhaista dementikko-vanhusta

Yhteistyössä