?
?
Vieras
Niin, tekis mieli keittää huomenna uusia perunoita ja syödä Abban silliä, mut oliko siinä joku rajoitus raskausaikana? Kun esim. graavilohta pitäis välttää (vakuumipakattua...), tuoretta graavilohta kai voi syödä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:itse en söisi
Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois:kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa
puss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois:kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa
puss
NÄIN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Syö pois:kunhat et kiloa syö. Mulle ne jakso neuvolassa jauhaa sisävesiemme petokaloista ja muista hurrrrjan vaarallisista kaloista. Kaikessa kohtuus, ja meidän mummot on synnyttänyt terveitä lapsia, vaikkei ne tiennyt, että ei voi syödä ties mitä...Eli kohtuus kaikessa
puss
NÄIN!!!
Nimenomaan!