Silloin kun mä olen mun lapset synnyttänyt (8v sit esikoinen) niin ei mulla nettiä ollut eikä hajuakaan mistään napanuoran luiskah

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
MITÄÄN tietoa en saanut muualta kuin neuvolasta ja sieltäkään en kaikkea älynnyt kysellä. Eikä siellä kerrottu noista, mistä pitäis olla huolissaan. Pään kiinnittymisestä tms

Kuinka paljon helpompaa olisikaan olla nyt raskaana kun on netti, tai sitten huolehtisin aivan kaikesta. Silloin kun ei tarvinnut miettiä mitään, kun ei tiennyt kaikista jutuista.

kuopus 5v ja hänenkään raskausaikana mulla ei ollut nettiä säännöllisesti käytössä

mutta silloin ei siis ollut mitään tietoa siitä, että ambulanssin kanssa pitää tietyissä tapauksissa mennä sairaalaan jos lapsivesi menee (vai miten se olikaan)

tai mitään muutakaan tällaista, ei ne neuvolassa aivan kaikkea kerro

Minusta taas oli helpompaa odottaa silloin kun ei ollut nettiä 13 v sitten. Kuopuksen kanssa oli sitten hurahtaa kaikenmaailman villityksiin mukaan, kunnes oma terve järki sanoi, että mitä järkeä tässä on. Esikoinen syntyi vielä yli kuukauden etuajassa, lapsivesien menolla lähti, eikä synnärillä mistään ambulanssista puhuttu, kun sinne soittelin ennen lähtöä.

Mä luin itse kirjoista tuosta napannuoranluiskahduksesta ja lääkärissä varmistettiin että vauva oli kiinnittynyt eli silloin ei mikään luiskahtele. Joten en pitänyt kiirettä sairaalaan menolla vaikka lapsivedet meni, tämä siis tapahtui 15 vuotta sitten.

Yhteistyössä