Silmä painunu syvemmälle päähän ja särkee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
Yritin googlettaa vaan ei löytynyt.

Eli mulla nyt muutaman viikon ajan silmä ikäänkuin syvemmälle päähän mennyt ja silmän takana särkyä, pientä.

Onko kellään hajua että mitä vois meinata?

Ensin luulin että luomi turvoksissa, mutta ei se ole.

Täällä terkkari on sellanen "voi voi, ota buranaa"-paikka ni yritän nyt ensin ite ettiä mikä vois olla ja rueta sitte koittaan saisinko lääkärille aikaa.

Esteettisestikin haittaa kun luomi toisessa silmässä alempana kuin toisessa. Ei (vielä) paljoa mutta kun itse sen huomaa.

No sinuna en edes harkitsisi terveyskeskukseen menoa, ne lääkärit ei ymmärrä tuosta silmäjutusta oikeastaan mitään.
Varaa aika silmälääkäriltä niin saat apua.

Itselläni on silmälasit ja sen tähden käyn tarkistuksessa aina silmälääkärillä, mutta muutama vuosi sitten silmäni särki ja vuosi ja oli tukala olo ja särkylääkkeet eivät auttaneet.
Menin tyhmä kun olin terveyskeskukseen ja siellä lääkäri antoi jotain salvaa, jota piti laittaa alaluomen sisään.
Se ei auttanut yhtään ja paripäivää lääkitsin itseäni ja kärsin, kunnes soitin silmälääkärille joka tutki silmät kunnolla ja sanoi, että saamastani lääkkeestä ei tässä tulehduksessa ole mitään hyötyä.
Sain uudet lääkkeet ja paranin.

Silmät on sen verran tärkeä juttu, ettei kannata antaa terveyskeskuksen niitä pilata.

Yhteistyössä