Silmälaseista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koo

Vieras
Voi olla, että tarviin lasit, kun en nää kauas ihan kunnolla. Kumpaa se muuten on, likinäköä vai kaukonäköä? En siis todellakaan tiedä näistä jutuista mitään.
Miten niissä noi hinnat menee? Onko se hinta mikä niissä kehyksissä on tuolla optikolla, niin pelkästään kehyksistä vai sisältyykö linssit kans siihen hintaan?

Linssin hinta riippuu mitä niihin tulee.

Mulla on rajattomat monitehot ja toisessa silmässä hillitön hajataitto ilman vahvuuksia ja toisessa vähän plussaa. Maksoi 500e ja pokat oli 150e (eli halvat)

Eli ne hinnat siellä telineisä on tosiaan vain kehysten hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Meillä tytöllä lasit Eyenilta ja hinta koko paketille 120 euroa. On siis tuo, ettei näe kauas, näkö jotain -3,75 luokkaa.

minkälaiset linssit niihin tuli eli onko ne sellaset hiotut muoviset vai lasiset kuulostaa todella halvalta:) Minä juuri maksoin aika paljon laseista, tosin niihin tuli näitä erikois jutskia mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Meillä tytöllä lasit Eyenilta ja hinta koko paketille 120 euroa. On siis tuo, ettei näe kauas, näkö jotain -3,75 luokkaa.

minkälaiset linssit niihin tuli eli onko ne sellaset hiotut muoviset vai lasiset kuulostaa todella halvalta:) Minä juuri maksoin aika paljon laseista, tosin niihin tuli näitä erikois jutskia mukaan.

Siis apua,vissiin hiotut lasiset ja kyllä näissä on kaikki ne heijastuksenestot,kovapinnat yms., sekä hajataiton korjaus.

Jossakin on tarjouksina , että osta sangat, saat toisen linssin ilmaseks, tai varastovahvuudet kuuluu hintaan, kun ostat sangat..
Kannattaa nimenomaan kiertää kaikki kaupat ja kysellä tarjoukset, silmälasien hinnoissa on todella suuria eroja!

Mistä päästäänkin sopivaan kysymykseen.. Minkäslaiset sangat nyt olisi muodikkaat ja kivat, joita voisi taas käyttää seuraavat 3 vuotta? Onko missään kuvia tms?

Yhteistyössä