Silmälasit netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ummikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ummikko"

Vieras
Löysin tällasen nettikaupan kun fapoktic. Jos tilaan silmälasit sieltä niin täytynee lähettää tiedot sinne. Jos menen näön tarkastukseen, niin antaako se optikko mulle siitä jonkun lappusen. Vai yrittääkö ne myydä mulle lasit sieltä sitten.

Mulla on silmäaseman kanta-asiakas kortti jossa tiedot piilareista. Käviskö ne tiedot tuonne nettikauppaan?

Voithan käydä näön tarkastuksessa optikolla, ja siihen hintaan saa ne tiedot itselleen. Olen saanut puhelimessakin. Mutta silmälasien tilaamiseen tarvitaan erityisesti silmien keskinäisen etäisyyden mitta, ja se otetaan liikkeissä vain kun ostaa lasit. Ainkaan mihinkään minun papereihini ei ole sitä merkitty muistiin. Piilareiden ostaminen netistä on helpompaa.

Mä en lähtis netin kautta tilaamaan laseja. Itse pitäisi linsseihin merkata silmän keskikohta ja jos ei olekaan millilleen kohdallaan, ni ei välttämättä laseilla näe oikein. Silmät on kuitenkin ne ainoat.

Mä olen viidet lasit tilannut Favoptic:lta ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Kaikkiin laseihin ei tarvitse itse merkata silmän keskikohtaa. Se riippuu mistä laseista kyse.Mutta kyllä sen keskikohdan merkkaminen onnistuu hyvin.Monet vaan niin turhaan sitä pelkää. Jos kuitenkin huomaa että jotain on pielessä, niin lasit voi palauttaa ilman kuluja.

[QUOTE="vieras";22394850]Mä en lähtis netin kautta tilaamaan laseja. Itse pitäisi linsseihin merkata silmän keskikohta ja jos ei olekaan millilleen kohdallaan, ni ei välttämättä laseilla näe oikein. Silmät on kuitenkin ne ainoat.[/QUOTE]

Lenswaylla ei tarvii mitään keskikohtia merkata. Siellä täytetään samat tiedot kuin mitä rillireseptistä löytyy ja takuulla näkee hyvin! Mulla on -7, joten huomaisin kyllä jollei ole hyvät ;)

itse olen myös tilannut lenswaylta laseja ja molemmilla kerroilla on tullut juuri oikeanlaiset linssit. nyt löysin vielä jonkun kampanjan että saa alkaen kolmellakympillä koko silmälasisetin -> klikkaa tästä
ennen kuin löysin netin halvat silmälasit niin optikolla maksoin useamman satasen yksistä laseista, sairasta!

Piilaritehot ei silti ole samat kuin silmälaseissa, niihin pitää hakea resepti erikseen. Itse olen tilannut favopticilta ja lenswaylta eikä ole ollut valittamista.