Silmälasit Specsaversista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Onko kukaan ottanut? Tästä uudesta firmasta?
Onko hyvät, millainen palvelu ym?

Katselin netistä ja näyttäisi että 140 eurolla sais jo ihan kunnon rillit. Kun muualla maksaa 350 ? ylöspäin.

Kiitos kokemuksista, jos niitä on. :flower: :)

Mie suosittelen http://www.favoptic.com/?language=FI tuota firmaa..Ei varmaan linkkinä tullut kun en osaa, mut kopioit vaan osotteen. Mun rillit makso 44 euroa, ei mitään ongelmia, palvelu oli hyvää on palautusoikeus ja lasku tulee perästä päin, eli huijata ei voi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie suosittelen http://www.favoptic.com/?language=FI tuota firmaa..Ei varmaan linkkinä tullut kun en osaa, mut kopioit vaan osotteen. Mun rillit makso 44 euroa, ei mitään ongelmia, palvelu oli hyvää on palautusoikeus ja lasku tulee perästä päin, eli huijata ei voi..

Mun nykyiset on täältä, mutta nyt en löydä sieltä mieleisiä kehyksiä. Siksi ajattelin vaihteeksi muuta.

Kysyitkö tuon SS:n sivuja? Mä menin Googlen kautta sinne, meni ihan suomenkielisille suoraan. Mutta sehän ei ole nettikauppa. :)

Just ostin kuukausi sitten lasit specsaverista ja todella tyytyväinen olen ollut. Sieltähän saa kahdet lasit yhden hinnala ja ne toiset voi ottaa vaikka aurinkolaseina vahvuuksilla. Torstaina kävin tilaamassa lasit ja seuraavana tiistaina sain hakea ne, joten todellan nopeaa ja ammattitaitoista oli porukka sielä. Tästä innostuneena jo kaks työkaveriaki on sieltä hommannu lasit itselleen =)

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Just ostin kuukausi sitten lasit specsaverista ja todella tyytyväinen olen ollut. Sieltähän saa kahdet lasit yhden hinnala ja ne toiset voi ottaa vaikka aurinkolaseina vahvuuksilla. Torstaina kävin tilaamassa lasit ja seuraavana tiistaina sain hakea ne, joten todellan nopeaa ja ammattitaitoista oli porukka sielä. Tästä innostuneena jo kaks työkaveriaki on sieltä hommannu lasit itselleen =)

Kiitos sulle. Paljonko sun lasit maksoi?

Mulla on, ostin kahdet lasit yhden hinnalla. Menin sinne varautuneena maksamaan sen verran kun mainoksessa sanottiin, mutta se optikon tarkastus maksoi erikseen, kova pinta laseihin maksoi erikseen ja heijastuksenesto laseihin maksoi erikseen. Ennen olen saanut tuon kaiken lasien hintaan. Lisäksi ne lasit on huonosti laitettu sankoihin, toinen eri tasolla kuin toinen, siis syvyydeltään. Ääh, en enää menis kun rupes ärsyttämään tuo mainoksilla huijaaminen.

Mulla maksoi 179euroa + otin kovat/heijastumattomat pinnat niin lisää hintaa tuli 50euroa/sangat eli 100euroa lisää ja vielä 20 euroa näöntarkastuskäynti. Joten kokonaisuudessaan meni 299euroa joka on minusta sika vähän.

Täällä taas erittäin huonoja kokemuksia ko. putiikista. Toimitus kestää ja kestää ja kestää.. ja ei saatu kunnolla informaatiota ja sen myötä ei tullut tajunneeksi ottaa lisämaksusta heijastuksen estoa (ilman sitä ei tullut lasien käytöstä mitään). Ehkä kyseessä oli vaan yhden myyjän ammattitaidon puute, mutta kehuja ei myöskään saa myyjä, joka alkaa kinaamaan asiakkaan kanssa vastaan siitä mitä toinen oli sanonut ja mitä ei.

Täällä taas erittäin huonoja kokemuksia ko. putiikista. Toimitus kestää ja kestää ja kestää.. ja ei saatu kunnolla informaatiota ja sen myötä ei tullut tajunneeksi ottaa lisämaksusta heijastuksen estoa (ilman sitä ei tullut lasien käytöstä mitään). Ehkä kyseessä oli vaan yhden myyjän ammattitaidon puute, mutta kehuja ei myöskään saa myyjä, joka alkaa kinaamaan asiakkaan kanssa vastaan siitä mitä toinen oli sanonut ja mitä ei.

Mulla myös jäi nuo ottamatta ja oli kyllä järkytys että kuinka paljon se vaikuttaa. Ei mulla ollut mitään tietoa. Siellä puhuttiin vain siihen tyyliin, että ne olis jotain lisäominaisuuksia, mutta niiden tärkeydestä ei puhuttu mitään. Mutta ei mulla kyllä olis ollut rahaakaan 100 euroa enempää kuin mihin olin varautunut :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulla myös jäi nuo ottamatta ja oli kyllä järkytys että kuinka paljon se vaikuttaa. Ei mulla ollut mitään tietoa. Siellä puhuttiin vain siihen tyyliin, että ne olis jotain lisäominaisuuksia, mutta niiden tärkeydestä ei puhuttu mitään. Mutta ei mulla kyllä olis ollut rahaakaan 100 euroa enempää kuin mihin olin varautunut :/

Näin juuri.. joten kalliiksi loppujen lopuksi tuli lasit tuolta ja jäi vaan pjaskan maku suuhun palvelusta tai paremminkin palvelun puutteesta :/

Hei,
Suosittelen Optica-liikettä. Sieltä saa tosi edullisesti. Valikoimassa on tosi tyylikkäitä kehyksiä.
Itse maksoin laseistani sata euroa ja niissä on ohennetut linssit .kovapinta ja heijastuksenpoisto käsittely. Palvelu oli mukavaa ja tarjosi vielä kupillesen kahvia.

No kyllä toi 299e on paljon! Jos silmäasemalta saa merkkikehykset(Gucci, DC tms...) linsseineen 400e, niin tuo 300 on PALJON!

Ei muuten varmasti saa merkkikehyksillä laseja tuohon hintaan! Etenkin, jos tulee ohennusta, heijastamatonta pintaa jne.

Normi optikkoliikkeessä kehys on hinnaltaan n.150-400?. Ohennettu linssi kpl hinnaltaan pintoineen n. 80-100?. Hionta yksitehoissa n. 50?. Näöntarkastus voi sisältyä hintaan.

Kehyksen hinta vaikuttaa paljon. Jos voimakkuuksia vähän, linssin voi saada ilman pintoja n. 20?/kpl. Jos taas voimakkuudet on suuremmat niin isommalla ohennuksella linssin kpl hinta on helposti n. 150- 200?. Hionta yleensä ton 50? luokkaa. Jos näöntarkastus ei sisälly hintaan niin se on n.20-20?.

Laskekaa siitä

Lisäänpä vielä, että toki riippuu kehyksestäkin millainen linssi kehykseen täytyy laittaa. Hengettömiin ja puolihengettömiin laitetaan aina ohennettu linssi vaikka voimakkuudet olisivat +-0. Ohennetut linssit on aina kalliimpia kuin ohentamattomat. Mikäli kehys on tuota hengetön osastoa niin hionta on yleensä kalliimpi.

No kyllä toi 299e on paljon! Jos silmäasemalta saa merkkikehykset(Gucci, DC tms...) linsseineen 400e, niin tuo 300 on PALJON!

Ei muuten varmasti saa merkkikehyksillä laseja tuohon hintaan! Etenkin, jos tulee ohennusta, heijastamatonta pintaa jne.

Omat maksoi 430e, saman verran olisi maksanut Chanelin kehyksillä (nämä nykyiset on itse asiassa hieman kalliimmat kehykset, mutta tuntemattomampi merkki, Chanelin pelkkien kehysten hinta n. 250 e). Ohennetut, kovapintaiset, heijastamattomat linssit. Hinta johtunee pitkästä asiakassuhteesta kyseiseen optikkoliikkeeseen...

Tilasin 8 vk sitten silmälasit ja aurinkolasi ko.liikkeestä. Eivät ole vieläkään tulleet!! Kun soitin ja kysyin niin nainen ärähti vaan puhelimeen, että kyllä sinä lasisi saat, me soitamme kun ne ovat tulleet... että sellaista palvelua! Halvat hinnat mutta ei asiakaspalvelua!

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Onko kukaan ottanut? Tästä uudesta firmasta?
Onko hyvät, millainen palvelu ym?

Katselin netistä ja näyttäisi että 140 eurolla sais jo ihan kunnon rillit. Kun muualla maksaa 350 ? ylöspäin.

Kiitos kokemuksista, jos niitä on. :flower: :)

Nyt kun olikin tämä vanha oma aloittamani ketjuni noussut ylös, niin kerron, että kävin ja otin uudet lasit Specsaversista.

Asioin Itäkeskuksen liikkeessä ja sain hyvää palvelua. Siellä tehtiin näöntarkastus ja sen mukaan tehtiin kahdet lasit mulle. Siellä siis saa kahdet yksien hinnalla.
Pokat oli sieltä kalliimmasta päästä ja otin heijastamattomat linssit, joten hintaa kaksille laseille taisi tulla 350 ?.
Sain lasit postissa noin viikossa, kun en asu pääkaupunkiseudulla.

Tyytyväinen olen. :)

Yhteistyössä