Siltä varalta että pääsen joskus hallitsijaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahtava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mahtava

Vieras
päätin miettiä mitä ihmisryhmää rupean vainoamaan sitten. Kun pitää olla jokin ihmisryhmä mitä vihataan vainotaan ja pyuritään hävittämään. Mutta koska en vihaa ketään tai mitään niin minun piti todella miettiä. Mikä olisi paras, tai pahin ihmisryhmä? Vegaanit? Nääh... Blondit? Äh, olen itse... Juutalaiset? pöh, vanha juttu jo... sitten tuli mieleeni: Hetero! Siinä se on! Kuulosti kivalle. Eikun siis pahalle. Pahoja ihmisiä selvästi! Heterot. Pahoja. Niitä minä vainoaisin (vainoan!) sitten jos (kun!) pääsen Valtaan.

Tämä oli nuyt samalla varoitus teille jotka kuuluttu siihen ihmisryhmään, halusitte tai ette. Olet hetero jos minä sanon niin! Ja sitten... Heh heh heh...

Ja heterot todella kuulostaa ihan kammottavalle nimitykselle joten sellaisten ihmisten täytyy olla kammottavia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sinä et tule koskaan pääsemään halliksijaksi. Olen aina askelta edellä ja suunnittelen jo seuraavaa vallankaappausta.

Kapinoitsijat nujerretaan välittömästi... Joten sinulla ei ole mahdollisuuksia.

Epäilen sinunkin kuuluvan tuohon ryhmään... Olet jopa tuonut sen itse esille selvästi...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Sori, mun tyranniaa on suunniteltu jo niin monta vuotta ettei teidän yritykset sitä tule estämään :xmas:

Siinä tapauksessa voisin olla sinun paha neuvonantaja ja sinä voisit olla nukkehallitsija?

Sori, mun tyranniaa on suunniteltu jo niin monta vuotta ettei teidän yritykset sitä tule estämään :xmas:

Siinä tapauksessa voisin olla sinun paha neuvonantaja ja sinä voisit olla nukkehallitsija?

Sulla siis haaveita puppet masteriksi? Hmm...entäs pahan koalitio, yhteisyrityksenä?

Sulla siis haaveita puppet masteriksi? Hmm...entäs pahan koalitio, yhteisyrityksenä?

Kaikki käy, jos saan valtaa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Paljon parempi vainon kohde on joku itse määritelty ryhmä kuten "terroristit" tai "väärinajattelijat"

Väärinajattelijat ois tosi hyvä. Ja niin laaja, kuin termin määrittelijä itse kulloinkin haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Paljon parempi vainon kohde on joku itse määritelty ryhmä kuten "terroristit" tai "väärinajattelijat"

Väärinajattelijat ois tosi hyvä. Ja niin laaja, kuin termin määrittelijä itse kulloinkin haluaa.

:D mulle se käy. Tosin se kattais varmaan 90% maailman väestöstä jos mun mielipiteisiin pitäis verrata. Mut sehän vasta oliskin kunnon tyranniaa :saint:

Sehän voisi jopa toimia... Uskon että sinä tosiaan voisit olla hyvä siinä työssä. Vaikutat sinnikkäältä ja älykkäältä, kyllä... Oletko tarpeeksi julma?

Alkuperäinen kirjoittaja Mahtava:
Sehän voisi jopa toimia... Uskon että sinä tosiaan voisit olla hyvä siinä työssä. Vaikutat sinnikkäältä ja älykkäältä, kyllä... Oletko tarpeeksi julma?

Iivana-julman kanssa samaa maata B)

Pidän tuon mielessä. Kunnes Se Päivä koittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Mahtava:
Pidän tuon mielessä. Kunnes Se Päivä koittaa!

Mulle kävis parhaiten tuossa marraskuun lopussa..? Mitäs Sirkka, löytyykö aikataulusta vapaata?

No, mulla just marraskuussa on sellanen yks tärkee projekti, minkä tarkoituksena on tuhota ainakin puolet napajäätiköstä. Katotaan sit joskus joulun aikaan.

Yhteistyössä