M
Mahtava
Vieras
päätin miettiä mitä ihmisryhmää rupean vainoamaan sitten. Kun pitää olla jokin ihmisryhmä mitä vihataan vainotaan ja pyuritään hävittämään. Mutta koska en vihaa ketään tai mitään niin minun piti todella miettiä. Mikä olisi paras, tai pahin ihmisryhmä? Vegaanit? Nääh... Blondit? Äh, olen itse... Juutalaiset? pöh, vanha juttu jo... sitten tuli mieleeni: Hetero! Siinä se on! Kuulosti kivalle. Eikun siis pahalle. Pahoja ihmisiä selvästi! Heterot. Pahoja. Niitä minä vainoaisin (vainoan!) sitten jos (kun!) pääsen Valtaan.
Tämä oli nuyt samalla varoitus teille jotka kuuluttu siihen ihmisryhmään, halusitte tai ette. Olet hetero jos minä sanon niin! Ja sitten... Heh heh heh...
Ja heterot todella kuulostaa ihan kammottavalle nimitykselle joten sellaisten ihmisten täytyy olla kammottavia!!!
Tämä oli nuyt samalla varoitus teille jotka kuuluttu siihen ihmisryhmään, halusitte tai ette. Olet hetero jos minä sanon niin! Ja sitten... Heh heh heh...
Ja heterot todella kuulostaa ihan kammottavalle nimitykselle joten sellaisten ihmisten täytyy olla kammottavia!!!