SIMVASTIN RATHIOPPHARM-kolesterolilääke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Tässä on teitoa mun käyttämästä kolesteroliläkkeestä.

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/696163.pdf

Miksi siinä ei mainita että se voi aiheuttaa myös turvotusta/ lihomista. Sen jälkeen ku olen aloittanut kyseisen lääkityksen on mahan seutuni kasvanut paljon, vaikka paino ei olekaan lisääntynyt. Turvotust aon tosi paljon, nikatki turpoavat.
Myös mun mies alkoi sen jälken lihomaan ku hänelle määrättiin tutoa lääkettä, toin hän on lihonnut hitaammin kui minä mutta hänessä se näkyy paremmin kun on aian ollut nii laiha. Ruokavalio on ollu tsama koo ajan.
Tänään juttelin kaupassa yhden vanhemman naisen kanssa ja hän sanoi myös että hänellä on vatsa kasvanut sen jälkeen kun alkoi syömään tuota lääkettä. taidan lopetta sen lääkityksen, olen muutenkin kuullut vain huonoja asioita kolesteteroliläkkeistä. joiltakin lähtee jopa hiukset päästä.

[QUOTE="vieras";27221192]Ruokavalioko on täysin pois suljettu syy?[/QUOTE]

Ruokavaliota ei ole muutettu, koulussa jopa syön vaan salaattia lounaalla. mä sain tuon lääkityksen heinä-elokuun vaihteessa ku olin sairaalassa , sen jälkeen on turvotusta tullut aivan huomattavan paljon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";27221227]Ehkä salaatti ja raa'at kasvikset ovat syy turvotukseen..[/QUOTE]

salaattia olen synyt koulussa jo enne kesääkin. Silloin ei turvottanut. MIes ei syö salaatteja juuri lain kaan, joten hänen turvotuksen se ei ole syy.

ota yhteyttä siihen lääkkeen määränneeseen lääkäriin ja kerro oireet sille, ..elä nyt ainakaan itekseen mitään lopettele vaan anna lääkärin miettiä joku toinen valmiste.

kolesterolilääkkeet aiheuttaa aika paljon haittavaikutuksia. Kolesterolilääkettä pitäisi määrätä vasta silloin kun ruokavalio ja liikunta ei auta. lääkärit määrää kolesterolilääkkeitä hyvin kevyin perustein ja lääkeyhtiöt kiittää...

Tuo lääke on yks s****na. Tosi monet, jotka sitä syöneet saanet jonkinlaisia oireita. Ja oireet aivan laidasta laitaan. Ihan neurologisiakin. Siitä lääkkeestä ei ole muuta kun haittaa. Lopeta se lääke (vaikka lääkäri sanois mitä). Kokeile punariisiä ja beceliä leivän päälle. Muutamalla tutulla ne auttaneet alentamaan kolesteroolia.

Ala käyttämään kolestrolilääkkeen tilalla pnaista riisiä tabletteina. Niin teen minä ja jalkakivutkin loppuivat. Kolesterlini ei ole koholla, enkä saanut korvausta kalliista lääkkeestä. Kuitenkin sitä oli muka syötävä elvytyksen, sydäninfraktin ja pallolaajennuksen jälkeen. Nyt pystyn taas lenkkeilemään ja normipainoinen olen.

Yhteistyössä