?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi harmaana:Sisar rukoiletko minulle voimia, olen niin väsynyt ja pojan elämään järjestystä, että löytäisi paikkansa maailmassa. Tuntuu, että Jumalakin on hukassa. Kiitos ja siunausta sinulle ihana sisar.
Alkuperäinen kirjoittaja rukoilen itsekin:Hei Grace, voisitko rukoilla, että pojallani oleva ( ei hengenvaarallinen, mutta häiritsevä ) krooninen sairaus parantuisi tai sen eteneminen edes pysähtyisi ? Kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Luin tuon rukouksen ja itken täällä vaan valtoimenaan, hyvää, parantavaa, mieltä huojentavaa itkua...
Pyydän, että rukoilet äitini puolesta, jonka alkoholi on vienyt mennessään.
Koitan itsekin pitkästä aikaa.
Kiitos Grace!!
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos!!:Grace, muistatko vanhinta tyttöäni. Hän on eksynyt huonoon seuraan, ja ei ole kuin yksi ystävä. Että saisi kunnon kavereita, ja sellaiset pahat tavat yms saisivat jäädä. Ja että hänen uskonsa uudistuisi. Kiitos kovasti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Purple:Olen sekaisin tunteideni kanssa. Olen ollut vuosikausia, nuoresta asti, saman miehen kanssa ja rakastan häntä syvästi yhä. Mutta tuntuu että hän ei enää välitä minusta. Se repii minut hajalle.
Tapasin sitten toisen miehen joka sai minut ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuntemaan itseni eläväksi.
Nyt olen aivan sekaisin enkä tiedä mitä teen. Pyytäisin että saisin anteeksi sekoiluni ja voimia tehdä oikea päätös.
Alkuperäinen kirjoittaja siskon asioiden puolesta:Hei Grace!Olisitko ystävällinen ja rukoilisit,että minun siskoni Timea parantuisi skitsofreeniasta.Minulla on kova huoli hänen takia!
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Purple:Olen sekaisin tunteideni kanssa. Olen ollut vuosikausia, nuoresta asti, saman miehen kanssa ja rakastan häntä syvästi yhä. Mutta tuntuu että hän ei enää välitä minusta. Se repii minut hajalle.
Tapasin sitten toisen miehen joka sai minut ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuntemaan itseni eläväksi.
Nyt olen aivan sekaisin enkä tiedä mitä teen. Pyytäisin että saisin anteeksi sekoiluni ja voimia tehdä oikea päätös.
Jumala ei ole hajottaja vaan eheyttäjä.
Rukoilen johdatusta ja viisautta sinulle jotta voit tehdä ne oikeat ratkaisut elämässäsi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja rane:Tilaisin vaimolle töitä, minusta ei niin väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitan tämän harmaana:Voitko rukoilla läheiseni puolesta, että hän löytäisi rauhan. Kirjoitin juuri aloituksenkin hänen tilastaan, eräät seurakunnan jäsenet ovat lapsesta jatkuneella manipuloimalla ja aivopesemällä saaneet hänen mielensä järkkymään niin pahasti, että hänen psyykensä on täysin hajalla ja hän kokee jo harhoja.
Voisitko rukoilla, että hän löytäisi rauhan, pääsisi eroon manipuloinnin ja alistamisen ilmapiiristä ja oppisi seisomaan omilla jaloillaan ja tuntisi sen hyvän, anteeksiantavan ja rakastavan Jumalan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lastani kiusataan ja tuntuu ettei se lopu koskaan, tämä kiusaaja on niin ilkeä ja vanhemmat uskovat häntä. Koulu kyllä tietää, minkäluonteinen kiusaaja on. Onneksi tämä kiusaaja vaihtaa koulua, mutta jatkuvasti esim. netissä tämä tyttö vieläkin kiusaa. On niin ahdistavaa ja kun otat vanhempiin yhteyden, he kiistävät kaiken. Rukoile Grace perheemme puolesta ja myös tuon kiusaajan puolesta, jotta hän saisi viisautta ja hyvyyttä sydämeensä, niin paljon tämä asia ahdistaa, etten saa nukutuksi![]()
IHANAA lukea tällaisia viestejä! JEESUS ON ja Hän voi todella muuttaa maailman. KIITOS sellaisista ihmisistä kuin Grace. Hän on todella "Grace"!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lastani kiusataan ja tuntuu ettei se lopu koskaan, tämä kiusaaja on niin ilkeä ja vanhemmat uskovat häntä. Koulu kyllä tietää, minkäluonteinen kiusaaja on. Onneksi tämä kiusaaja vaihtaa koulua, mutta jatkuvasti esim. netissä tämä tyttö vieläkin kiusaa. On niin ahdistavaa ja kun otat vanhempiin yhteyden, he kiistävät kaiken. Rukoile Grace perheemme puolesta ja myös tuon kiusaajan puolesta, jotta hän saisi viisautta ja hyvyyttä sydämeensä, niin paljon tämä asia ahdistaa, etten saa nukutuksi![]()
Grace, olen tämä kirjoittaja. Ja voin kertoa, että kaikki on kääntynyt niin hyväksi, kuin olla ja voi. Minä kiitän Grace sinua ja Jumalaa ja Jeesusta. Sinä totisesti sait tästä asiasta oikean näyn. KIITOS.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lastani kiusataan ja tuntuu ettei se lopu koskaan, tämä kiusaaja on niin ilkeä ja vanhemmat uskovat häntä. Koulu kyllä tietää, minkäluonteinen kiusaaja on. Onneksi tämä kiusaaja vaihtaa koulua, mutta jatkuvasti esim. netissä tämä tyttö vieläkin kiusaa. On niin ahdistavaa ja kun otat vanhempiin yhteyden, he kiistävät kaiken. Rukoile Grace perheemme puolesta ja myös tuon kiusaajan puolesta, jotta hän saisi viisautta ja hyvyyttä sydämeensä, niin paljon tämä asia ahdistaa, etten saa nukutuksi![]()
Grace, olen tämä kirjoittaja. Ja voin kertoa, että kaikki on kääntynyt niin hyväksi, kuin olla ja voi. Minä kiitän Grace sinua ja Jumalaa ja Jeesusta. Sinä totisesti sait tästä asiasta oikean näyn. KIITOS.