Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!
Tällä viikolla selvisi jonkinasteinen pco munasarjoissa, joten lasten saaminen tällä hetkellä jokseenkin vaikeaa. Toivon niiiin kovin että päällä oleva kuuri saisi asiaa etenemään toivottuun suuntaa :)

Kiitos jo etukäteen !

Rukoilisitko ystävämme puolesta, heillä takana pitkä lapsettomuus ja masennustakin varmaan ollut... että hän jaksaisi käydä työssä/opiskella.

Muistan ystävääsi rukouksin. Taivaan Isä antakoon hänelle sellaista lohdutusta joka helpottaa ja auttaa jaksamaan jokaiseen tulevaan päivään. Rukoilen että he saisivat lapsen..täyttymyksen suureen toiveeseensa.:heart:

[QUOTE="hih";23499421]Mua huvittaa toi yks häirikkö tässäkin ketjusssa : ))) Tosin se on kaikissa uskis-ketjuissa. Yrittää raukka päteä ja häiriköidä vaikka sen touhu on niiiin läpinäkyvää : ) Hakee varmaan muutenkin huomiota elämässään ihme häröilyllä[/QUOTE]

fanaattisuus, fundamentalismi, fanaattinen fundamemtalismi jne. on monia uskonnon liepeillä vääristyneellä ja vajaalla persoonallisuudella pyöriviä yksilöitä yhdistävä tekijä.

paitsi että he sairaalla tavalla fiksoituniena eivät pääse eroon aiheesta, eivät osaa hahmottaa reaalimaailmaa muulla tavoin, muista lähestymikulmista jne., niin myös tuonllainen suhteettomuus ja uskontokeskeisyys kaikkea olemista koskien ja olevaisuuden ymmärtämisessä käynee ennenpitkää kovin raskaaksikin. inhimilliesestä näkökulmasta sellaisena se ei siis oikein ole naurun tai huvittavuuden asia, mutta ei säälikään kyllä yhtään paremmalta vaihtoehdolta vaikutua. ehkä parasta olisi vain tunteeton pragmaattisuus tällaisten ilmiöiden edessä.

Minulla on ollut vaikeaa jo aika pitkään, olen taistellut masennuksen kanssa jo muutaman vuoden ja nyt on mennyt vain pahempaan päin. Päivisin en jaksa aina nousta edes sängystä, enkä hoitaa asioita, laskuja tai kaupassa käyntiä. Tuntuu että hukun laskuihin. Rahaa menee holtittomasti enkä osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Voi että, kunpa nousisin tästä vielä :(

Siinä toisessa ketjussa joskus pyysin esirukousta vammaisen poikani puolesta. Hänen sairautensa ja varsinkin pahat vaiheet rasittavat todella muuta perhettä. sainkin silloin apua tästä ketjusta, mutta nyt on taas vaikeaa, hän on taas hyvin levoton ja omassa maailmassaan, ei oikein saa häneen kontaktia....Hänen hoitonsa on niin raskasta, vaikka hän niin rakas onkin.

Pyytäisin rukoilemaan voimia itselleni ja pojalleni parempia aikoja ja hyvää elämää.

Voisitko liittäö rukouksiisi ystäväni pienenpienen keskostyttären? Ystävälleni voimia käydä taas tämä keskosuus läpi ja minulle voimia auttaa ystävääni, niinkuin on parhaaksi tarkoitettu.

On niin paha seurata läheltä ystävän tuskaa lapsensa puolesta.

Haluan, että muistat minua rukouksin, minulla on erittäin huono olo tällä hetkellä, mutta olen niin kiitollinen, että aviop.on ollut rahapeli pelaamatta koko viikon, itse yritän päästä omasta ongelmasta irti mutta en pysty. kiitos, että jumala auttaa.

Voisitko rukoilla puolestani, kärsin pahasta refluksista (närästyksestä) ja lääkkeet eivät kunnolla auta. Kuulostaa ehkä pieneltä vaivalta mutta haittaa mm. nukkumista paljon. Kiitos.

Ensimmäinen viesti katosi... Eli nyt tarvittaisiin suojelusta ja armoa. Menossa ihan kohta kontrollikuvaukseen, pelottaa ja ahdistaa. Rukoilen, että tällä kertaa ei tule kamalaa järkytystä vaan kaikki olisi hyvin ja ei tarvitsisi pelätä ja murehtia enää.

Olet hieno ihminen, Grace. Siunausta sinulle.

Elämässäni on ollut yksi? ateistikausikin, jolloin en kumminkaan koskaan mennyt niin pitkälle että olisin kirkosta eronnut, en edes harkinnut sitä. Tuolloin elämä oli todella vaikeaa erään onnettomuuteni takia, josta minulle tulivat loppuelämän ikuiset krooniset kivut. En tiedä johtuuko tämä tuosta onnettomuudesta vai mistä että pelkään elämää. Pelkään näitä maailmanlopun ennustuksia, pelkään ihan normaalia elämääkin kun täytyy olla liikenteessä, pelkään kaikenlaisia sairauksia.

Omasta päästähän tämä johtuvat. Minulle ei ole ollut masennusta tai muutakaan vastaavaa mielenterveyteen vaikuttavaa asiaa. Ehkä tämä pelko on sellainen. Olen kumminkin aina hoitanut asiani kunnialla. Ehkä Jumala ei osaa auttaa minua itseni kanssa ja saada näitä pelkoja pois.

Juuri tällä hetkellä ja jo muutamia päiviä olen rukoillut, ettei maailma tuhoutuisi tänä viikonloppuna, kuten tuo jokin ennuste on. Ei se varmasti kovin todennäköistä ole ettäkö maanjäristykset tuhoaisivat koko maapallon. Toisaalta nykyään ihmiset lienevät yhä vain julmempia toisiaan kohtaan kuin ennen. Pystyisin myös ymmärtämään miksi Herra tahtoisi tuhota maapallomme jos Hän niin tekee.

Siunausta teille kaikille.

[QUOTE="minä";23794038]Ensimmäinen viesti katosi... Eli nyt tarvittaisiin suojelusta ja armoa. Menossa ihan kohta kontrollikuvaukseen, pelottaa ja ahdistaa. Rukoilen, että tällä kertaa ei tule kamalaa järkytystä vaan kaikki olisi hyvin ja ei tarvitsisi pelätä ja murehtia enää.[/QUOTE]

Kuvauksessa ei ollut poikkeavaa. Jumalalle kiitos siitä! :)
Nyt vielä edessä suuri pelko ja koitos. Se sama toimenpide, jossa olen ollut jo aiemmin ja pelkään mitä taas löytyy. Toivon että rukoilisit puolestani, saisinko jo armon ja vapautuksen tästä pelosta ja tuskasta. Toivon niin, että saisin viettää normaalia lapsiperheen arkea perheeni kanssa ilman jatkuvaa huolta ja murhetta. Että saisin anteeksi.

Pyydän rukousta avioliittomme puolesta. Jeesus Kristus, armahda meitä. pese puhtaaksi synnistä ja paranna synnin haavat. Anna anteeksi. Rakas Jeesus tule elämämme Herraksi ja rakentajaksi avioliittoomme. Ilman Sinua emme pärjää. Auta Jeesus meitä.

Voitko rukoilla puolestamme.

Hei rakkaat ihmiset, te jotka olette viimeisimpänä jättäneet viestin tähän olen ne kyllä aiemminkin lukenut ja rukoillut sillä vaikka en enää ole aktiivisesti täällä olen käynyt viestit lukemassa ja yv:llä on tullut myös rukouspyyntöjä :)
Pieni Wilma-vauva on ollut rukouksissani hän on tupsahtanut elämääni muutakin kautta, olen kuullut hänen tilanteesta ystäviltäni jotka myös rukoilevat hänen puolesta joten Helena Wilman puolesta rukoillaan ympäri Suomen :heart:
Voimia sinulle äiti:heart:

Minulla on ahdas olkapäävaiva, molemmissa olkapäissä. On ollut aina, mutta nyt on alkanut vaivata todella. Olen rukoillut, että ne paranisivat. Selkäkin kremppaa, toiseen jalkaan tulee siitä hermokipuja. Viimeksi tänään makasin lattialla ja itkin ja mulla oli niin katkera ja hylätty olo, miksi en parane... En halua uskoa, että Jeesus ei tahtoisikaan parantaa. Ehkä en saa häneen yhteyttä. Jos sinä voisit puhua minun puolestani. Olen menossa tietysti myös hyvälle lääkärille, mutta aikoja ei saa kovin nopeasti. Ja ajattelen, että Jeesus olisi paras parantaja. Tarvitsen elämääni jotain konkreettista uskon vahvistusta.

En jaksa lukea Raamattua, en jaksa käydä kirkossa/tilaisuuksissa, en mitään. Tuntuu että olen hengellisesti kuollut...pelottavaa. Jos vielä katsot näitä viestejä joskus niin kiitos jos muistat...

Onkohan tämä ketju vielä elossa? Mä tarvitsisin jonkun rukoilemaan mun puolestani, jotta jaksaisin pitää huolta myös itsestäni. Viimeiset 13 vuotta olen ajatellut enimmäkseen vain muita ja keskittynyt heidän hyvinvointiinsa. Haluaisin itsekin voida paremmin henkisesti ja fyysisesti, nyt olisi jo minun aikani. Olen kovin kovin väsynyt, enimmäkseen itkettää ja väsyttää. Voisin hautautua peiton alle ja nukkua lopun elämääni.

Yhteistyössä