C
Cucumber
Vieras
Sieltä se taas tulla tupsahtaa sisälle asuntooni, maailman vastenmielisin haju. Yritin vain hieman vaihtaa ilmaa kesälämpimällä, ja kaupan päälle sain taas jälleen kerran käryä kämpän täyteen. Ihan vain sen vuoksi, kun et viitsinyt kävellä alaovesta ulos pihalle tappamaan itseäsi. Ymmärrätkö sinä, parveketupakoitsija, mikä maanvaiva olet kanssaeläjille, jotka eivät tupakoi?! Mielestäni sinä ansaitset kahmalokaupalla pahaa karmaa ja kaiken pahan, mitä elämässäsi on ja tulee olemaan.
Ja ei, tähän ei ole MITÄÄN puolustusta, eikä tähän päde kehoitukset muuttaa maalle, missä ketään muuta ei ole lähimaillakaan. Minä olen onnellinen juuri tässä, missä olen, ja sinä ansaitsit kadota jonnekin, missä et häiritsisi ketään toista ihmistä. Ja ei, tätä asiaa ei voi rinnastaa myöhäisiin suihkuihin, metelöintiin tai kuraan rappukäytävässä. Tätä jatkuvaa kiusantekoa ei voi rinnastaa mihinkään.
Halveksin sinua sydämeni pohjasta, eikä tämä kirjoitus kuvaa edes puoliakaan tunnoistani.
Ja ei, tähän ei ole MITÄÄN puolustusta, eikä tähän päde kehoitukset muuttaa maalle, missä ketään muuta ei ole lähimaillakaan. Minä olen onnellinen juuri tässä, missä olen, ja sinä ansaitsit kadota jonnekin, missä et häiritsisi ketään toista ihmistä. Ja ei, tätä asiaa ei voi rinnastaa myöhäisiin suihkuihin, metelöintiin tai kuraan rappukäytävässä. Tätä jatkuvaa kiusantekoa ei voi rinnastaa mihinkään.
Halveksin sinua sydämeni pohjasta, eikä tämä kirjoitus kuvaa edes puoliakaan tunnoistani.