Sinä, parveketupakoitsija.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cucumber
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cucumber

Vieras
Sieltä se taas tulla tupsahtaa sisälle asuntooni, maailman vastenmielisin haju. Yritin vain hieman vaihtaa ilmaa kesälämpimällä, ja kaupan päälle sain taas jälleen kerran käryä kämpän täyteen. Ihan vain sen vuoksi, kun et viitsinyt kävellä alaovesta ulos pihalle tappamaan itseäsi. Ymmärrätkö sinä, parveketupakoitsija, mikä maanvaiva olet kanssaeläjille, jotka eivät tupakoi?! Mielestäni sinä ansaitset kahmalokaupalla pahaa karmaa ja kaiken pahan, mitä elämässäsi on ja tulee olemaan.

Ja ei, tähän ei ole MITÄÄN puolustusta, eikä tähän päde kehoitukset muuttaa maalle, missä ketään muuta ei ole lähimaillakaan. Minä olen onnellinen juuri tässä, missä olen, ja sinä ansaitsit kadota jonnekin, missä et häiritsisi ketään toista ihmistä. Ja ei, tätä asiaa ei voi rinnastaa myöhäisiin suihkuihin, metelöintiin tai kuraan rappukäytävässä. Tätä jatkuvaa kiusantekoa ei voi rinnastaa mihinkään.

Halveksin sinua sydämeni pohjasta, eikä tämä kirjoitus kuvaa edes puoliakaan tunnoistani.

On se ällöä kieltämättä, mutta positiivista on, että nykyään yhä useammin asunnon saamisen edellytys on, että asunnossa ei tupakoida. Vielä kun sais parvekkeille saman kiellon.

t. entinen tupakoitsija

Kuulepas ystävä, kuumalla ei kannata tuulettaa, ja päästää lisää lämpöä kämppään.
"Rakennusten jäähdyttämisessä on mahdollista saada aikaan 2-5°C viileneminen näillä toimenpiteillä:

Pidä verhoja kiinni kuumina päivinä
Minimoi lämpöä tuottavien kodinkoneiden ja laitteiden käyttö
Hyödynnä kosteuden haihtumisella aikaansaatua jäähtymistä ja yön aikaista tuuletusta"

Sinä skitsoilet siitä, jos saat vainunkin, että joku on polttanut tupakkaa. Et kuitenkaan rähise pakokaasujen tulvahtaessa nenääsi.
Ja jos parveketupakointi kielletään, ihmiset vain polttavat sisällä asunnoissaan, se taitaa olla sulle vielä suurempi haitta. Tai sitten päissään koluavat koko yön hissillä ja portaissa - ei tule kelpaamaan sulle sekään vaihtoehto.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
öh, kaikki vaan yhteen suppuun siihen pihalle röökille ja se ei silloin tuu sun kämppään? savu nousee ylös ja luulen että noin tulis kahta kauheempi katku.

Aamen! Painukaa helvettiin pilaamasta muiden hengitysilmaa luuserit. Tommoset tervakeuhkot vaan ei kykene vähäisillä aivosoluillaan ymmärtämään, miten pahalle se savu muista haisee ja miten paska fiilis tulee kun haluaisi haistella raikasta ilmaa ja eiköhän joku alakerran tautinen tervakeuhko läsöperse laahaudu partsille köhisemään rööki suussa. Ällöttävät otukset.

[QUOTE="vieras";26775787]öh, kaikki vaan yhteen suppuun siihen pihalle röökille ja se ei silloin tuu sun kämppään? savu nousee ylös ja luulen että noin tulis kahta kauheempi katku.[/QUOTE]

Ei juma mikä URPO! Ehkä kuule se haju hajaantuu vähän paremmin siellä ulkona. Sattumoisin partsilta se tuppaa imeytymään heti seuraavan asukkaan avonaisesta ikkunasta/ovesta sisään!

Joko rööki kieltoon tai siitä riittävän nopeasti tappavaa niin pääsee näistä.

Aamen! Painukaa helvettiin pilaamasta muiden hengitysilmaa luuserit. Tommoset tervakeuhkot vaan ei kykene vähäisillä aivosoluillaan ymmärtämään, miten pahalle se savu muista haisee ja miten paska fiilis tulee kun haluaisi haistella raikasta ilmaa ja eiköhän joku alakerran tautinen tervakeuhko läsöperse laahaudu partsille köhisemään rööki suussa. Ällöttävät otukset.

jos tupakoitsijat on sen tupakoinnin ansiosta tyhmiä niin happoako sä olet vetänyt?

En polta.

[QUOTE="vieras";26775787]öh, kaikki vaan yhteen suppuun siihen pihalle röökille ja se ei silloin tuu sun kämppään? savu nousee ylös ja luulen että noin tulis kahta kauheempi katku.[/QUOTE]
Ei ne mitään sisälle tule, kunhan tarpeeksi kaukana polttavat. Mutta tupakoijat ovat keskimääräistä tyhmempiä, uhallaankin polttelevat mm. ovisyvennysessä ja ilmanottoaukkojen läheisyydessä, mistä se käry kyllä tulee sisään.

Muista laittaa tämä nokkela kirjoituksesi vielä ilmaislehtien yleisönosastoille, kaikille foorumeille ja Facebookissa kiertokirjeenä seinille.

Tai mitäpä jos yksinkertaisesti ottaisit asian puheeksi sen naapurisi kanssa? Olisi ilmeisesti liian helppoa.

Muista laittaa tämä nokkela kirjoituksesi vielä ilmaislehtien yleisönosastoille, kaikille foorumeille ja Facebookissa kiertokirjeenä seinille.

Tai mitäpä jos yksinkertaisesti ottaisit asian puheeksi sen naapurisi kanssa? Olisi ilmeisesti liian helppoa.

Mielestäni kaikki keinot tupakoinnin kieltämiseksi ovat sallittuja. Vai onko sinusta tupakointi jotenkin siistiä? Ihmeellistä, miten moni vielä nykyään puolustaa tupakointia. Jos rööki keksittäisiin nyt, se olisi laitonta... miettikää sitä.

[QUOTE="vieras";26775925]Mielestäni kaikki keinot tupakoinnin kieltämiseksi ovat sallittuja. Vai onko sinusta tupakointi jotenkin siistiä? Ihmeellistä, miten moni vielä nykyään puolustaa tupakointia. Jos rööki keksittäisiin nyt, se olisi laitonta... miettikää sitä.[/QUOTE]

Mietin, tässä lopputulema: siinä tapauksessa rööki olis samanlainen, ellei jopa isompikin, menestysartikkeli kuin huumeet ja kieltolain aikainen viinan salakuljetus. Parempi tilanne?

[QUOTE="vieras";26775925]Mielestäni kaikki keinot tupakoinnin kieltämiseksi ovat sallittuja. Vai onko sinusta tupakointi jotenkin siistiä? Ihmeellistä, miten moni vielä nykyään puolustaa tupakointia. Jos rööki keksittäisiin nyt, se olisi laitonta... miettikää sitä.[/QUOTE]

Yllättävän moni kumminkin kitisee asiasta mammapalstalla, eikä mene puhumaan suoraan ko. tupakoitsijalle. Miksi?

Sieltä se taas tulla tupsahtaa sisälle asuntooni, maailman vastenmielisin haju. Yritin vain hieman vaihtaa ilmaa kesälämpimällä, ja kaupan päälle sain taas jälleen kerran käryä kämpän täyteen. Ihan vain sen vuoksi, kun et viitsinyt kävellä alaovesta ulos pihalle tappamaan itseäsi. Ymmärrätkö sinä, parveketupakoitsija, mikä maanvaiva olet kanssaeläjille, jotka eivät tupakoi?! Mielestäni sinä ansaitset kahmalokaupalla pahaa karmaa ja kaiken pahan, mitä elämässäsi on ja tulee olemaan.

Ja ei, tähän ei ole MITÄÄN puolustusta, eikä tähän päde kehoitukset muuttaa maalle, missä ketään muuta ei ole lähimaillakaan. Minä olen onnellinen juuri tässä, missä olen, ja sinä ansaitsit kadota jonnekin, missä et häiritsisi ketään toista ihmistä. Ja ei, tätä asiaa ei voi rinnastaa myöhäisiin suihkuihin, metelöintiin tai kuraan rappukäytävässä. Tätä jatkuvaa kiusantekoa ei voi rinnastaa mihinkään.

Halveksin sinua sydämeni pohjasta, eikä tämä kirjoitus kuvaa edes puoliakaan tunnoistani.

Tunnustan kaiken.

[QUOTE="vieras";26775968]Yllättävän moni kumminkin kitisee asiasta mammapalstalla, eikä mene puhumaan suoraan ko. tupakoitsijalle. Miksi?[/QUOTE]

Varmaan aika moni muukin polttaa kuin tuo ko. tupakoitsija... mutta eipä se tietysti auta, jos ja kun se pää on siellä perseessä niin siellä se myös pysyy...

[QUOTE="vieras";26776007]Varmaan aika moni muukin polttaa kuin tuo ko. tupakoitsija... mutta eipä se tietysti auta, jos ja kun se pää on siellä perseessä niin siellä se myös pysyy...[/QUOTE]

Kitisijöiden vai polttajien pää?

[QUOTE="vieras";26776029]Niiden jotka tupakointia puolustaa. Hoetaan vaan että kun mulla on oikeus, mitään muuta ei nähdä kuin se oma napa. Paskat muusta, kunhan itellä sätkä käryää suupielessä niin kaikki on hyvin...[/QUOTE]

En tunne yhtäkään tuollaista tupakoitsijaa.

Yhteistyössä