Sinäkö ostit kaikki siili-paidat Lindexiltä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi ostin.

Mutta hei, mä vartavasten kävin naapurikaupungin lindexissä, koska tuntu ettei meille niitä tuu ja sieltä löysin omani. Meidän lindexissä on siilihousuja, paitoja en ole vielä nähnyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Ihana tuo siilipaita on :)
En tosin halua ostaa, kun "kaikilla" varmaan on sellaiset :snotty:

Tuskin on. Kaikki menee mitä tulee, mutta mun käsityksen mukaan noita ei tullut, kun max. pari samaa kokoa jokaiseen lindexiin. Siksi ne on jo loppu.

Haa, Lindexillä käyty. Siilipaidan lisäksi mukaan tarttui pöllöpaita ja pari raitapaitaa :). Niin ja housut. Ihania vaatteita! (Sitä päivää odotellessa, että tuo mallisto laajenee aikuisten vaatteisiin myös...)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Haa, Lindexillä käyty. Siilipaidan lisäksi mukaan tarttui pöllöpaita ja pari raitapaitaa :). Niin ja housut. Ihania vaatteita! (Sitä päivää odotellessa, että tuo mallisto laajenee aikuisten vaatteisiin myös...)

Mikä pöllöpaita, onks multa menny jotain ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:

Mikä pöllöpaita, onks multa menny jotain ohi?

Valkoisella tai vihreällä pohjalla ruskeita pöllöjä sikin sokin, samanlainen retro-tyyppinen kuosi, mutta niitä pöllöjä on tiheämmässä kuin siilejä. Oli sitten sellaisiakin paitoja, missä oli rinnassa yksi iso pöllö teddy-kankaan tyyppisestä kankaasta. Ja sitten oli vielä Bamse-vaatteitakin retrokuosissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
kysyisin muttei vastaa, tai ainakaan en saa mitään selvää vastauksesta. Poika on 1v 1kk :D

Hö. Huomenna viet pojan Lindexille, levität 5-6 paitaa hänen nähtäväkseen, ja se jota hän osoittaa sanoen "ögögögöö" on se paita jonka hän haluaa :xmas:

Kyllä minä vaan on kysynyt pojalta yksi vee alkaen esim kumisaappaiden värin. Yksi veenä halusi punaiset ja vuoden päästä siniset... Kyllä meillä on ollut pienestä pitäen mielipide:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Norppaliini:
Tyttöjen puolella oli ne oravapaidat. Olisko se ollut tummanlila/vaaleemmanlila mitä pojan kanssa katottiin. Sit oli joku muu väri...en nyt muista.

sellanen valkonen missä on vihreitä oravia ja joku puna/pinkkikin näytti olevan.

ainkin ite ostin velour puvun ja pari bodya oravilla!!pojalle..sävy ruskeaa..

"Meidänkin" Lindexiltä oli koot loppuneet :/ Olisin halunnut sellaisen sinapinvärisen, mutta ostin sitten vihreän. Pojan kummitäti sanoi että se näyttää PEIKON paidalta :o :laugh:
Ja minusta se oli niiiiiin ihana!
Siilihousuja ei ollut ollenkaan, eikä pöllöpaitoja, kuten ei myöskään mitään retro-bamseja.
Tyttöjen puolelta en edes tajunnut katsoa, olisko ollut orava-vaatteita :headwall:

Siellähän ne on pöllöpaidatkin huutonetissä myynnissä.
Maksaako vaivan alkaa niitä kuvaamaan ja postittelemaan kun voittoa näkyisi tulevan se muutama euro....
Ai mut nyt muistankin että pöllöjä sai Ota 3 maksa 2, silloinhan sitä voittoa jo tuleekin mukavasti :)

ei niitä siilejä ollut vieläkään tullut sopivassa koossa, tai sitten olivat jo menneet taas. ja housuja ei ollut ollenkaan..

Oliskohan jossain Lindexissä keltaista siilipaitaa 92cm? Jos joku sen mulle ostaisi ja lähettäisi, niin mielelläni maksaisin vähän enemmän kuin paita ja postarit tekee...

Mä olen ihmetellyt, että mistä siilipaidasta on kyse. No tästä ketjusta näin mistä kyse ja yöks tuota kuosia. Ei ole mun makuun yhtään tuollaiset retrot :x

Yhteistyössä