M
Mansikka
Vieras
Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???
Apuva
Apuva
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka:Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???
Apuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamomilla-81:Nää on näitä mistä parturit sitten naureskellen kertovat toisilleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka:Onko kukaan koskaan laittanut niitä itse? Onnistuuko kuumentaminen millään muulla kuin siihen tarkoitetulla kolvilla???
Apuva![]()
Suoristusraudalla? Meneeköhän pilalle?
Osta sinettiliimaa, se pötkylä on saman kokoinen kuin kuumaliimapötkö, mahtuu siis kuumaliimapistooliin. Sinetit pitää kyllä muotoilla itse sormin, ja siinä tulee helposti palohaavoja. Ja hiuksena kannattaa käyttää aitohiusnauhaa, ei niitä hiuksia joissa on valmiiksi sinetit. Näin oon tehnyt itselleni ja kavereille monet pidennykset.
Sorry, tiedän, että tää on jo aika vanha keskustelu, mutta oon nyt vähän epätoivoinen... Mistä siis saa tuota sinettiliimaa (keratiiniliimaa?), joka olisi saman kokoista kuin kuumaliima pötkylät? Olen yrittänyt etsiä joka paikasta, mutta tuntuu löytyvän vain sellaisia pienempiä liima-juttuja...