Sinful.fi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin 1,5 viikkoa sitten ja mitään muuta en ole saanut kuin laskun... Alkaa epäilyttää. 4 päivän päästä on jo eräpäivä eikä minkäänlaista infoa tilanteesta.

[QUOTE="Juhuu";29079931]Tilasin 1,5 viikkoa sitten ja mitään muuta en ole saanut kuin laskun... Alkaa epäilyttää. 4 päivän päästä on jo eräpäivä eikä minkäänlaista infoa tilanteesta.[/QUOTE]

Mulla oli kanssa paketti tosi myöhässä, tuli eilen vaikka tilasin syyskuun 30.pv.

Noillahan on toimitusaika jotain 5pv ja kun mitään ei kuulunut mailasin. Sanoivat, että paketti on lähtenyt ja selvittävät, ja sit sain mailin, että paketit on löytynyt, siellä oli ilm jotain ongelmia jakelun ja Matkahuollon v'älillä niin että paketteja oli jääänyt matkalle.

Pahoitteluna sain lahjakortin. Maileihin vastattiin kuitenkin jotain utnnin sisään, et ei sillai paha ja soittelivat paketin perään mun puolesta. Nihkeetä oli että se ei tullut ajallaan - mut olisivat lähettäneet uuden mulle jos se ei ois heti löytynyt.

Ihan ok, mutta hidas ja tilausnumeroiden ja toimitusraporttien kanssa oli ongelmaa, eli en tiennyt tuotteiden tulemisesta postiin ennen kuin soitin myyjälle. Nykyään tilaan aina Antishopista, kilpailukykyiset hinnat, hyvä valikoima ja nopea, siis oikeasti aivan helkkarin nopea, toimitus. Ja tukevat meikäläisiä miellyttävän alakulttuurin toimintaa mukavasti.

Yhteistyössä