SINGSTAR?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tarvitseeko siihen playstationin?

Entä tällainen, olisiko hyvä?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=421794&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10071&categoryId=3133911&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

singstariin tarttet pleikan, mut niitä levyjä on sitten aika monta ja sillä pleikalla voi tehdä muutakin ;)

Onko tohon anttilan hommaan muita levyjä? aika tylsäksi käy jos ei oo

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
singstariin tarttet pleikan, mut niitä levyjä on sitten aika monta ja sillä pleikalla voi tehdä muutakin ;)

toistaa perus karaoke dvd levyjä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Joo siis tohon käy ihan muutkin karaokelevyt, eli ei pahan hintainen ehkä olis..

Mulla on molemmat ja enemmän tulee laulettua singstarilla, syystä että levyjä on enemmän. Biisikärpäseen käy kaikki mahdolliset karaokelevyt, joita sun dvd-soitin pyörittää.

Jos pääsyt tuohon biisikärpäseen, älä hemmetissä tuolta ota, prismasta 30? (näitä en ole enää nähnyt) ja kodin1:ltä 39?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mulla on molemmat ja enemmän tulee laulettua singstarilla, syystä että levyjä on enemmän. Biisikärpäseen käy kaikki mahdolliset karaokelevyt, joita sun dvd-soitin pyörittää.

Jos pääsyt tuohon biisikärpäseen, älä hemmetissä tuolta ota, prismasta 30? (näitä en ole enää nähnyt) ja kodin1:ltä 39?

Kiitos! Kyllä mä siihen taidan päätyä, pleikkarille meillä ei ole muuta käyttöä kuitenkaan niin en viitsi "turhaan" sitä ostaa. Mistä mä tiedän mitä levyjä mun dvd-laite pyörittää? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos! Kyllä mä siihen taidan päätyä, pleikkarille meillä ei ole muuta käyttöä kuitenkaan niin en viitsi "turhaan" sitä ostaa. Mistä mä tiedän mitä levyjä mun dvd-laite pyörittää? :o

Ohjekirjasessa se lukee, kaupasta ostetut varmasti pyörii, mut jos aiot ostaa verkkokaupasta ja polttaa levylle, niin niitä ei kaikki soitakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ohjekirjasessa se lukee, kaupasta ostetut varmasti pyörii, mut jos aiot ostaa verkkokaupasta ja polttaa levylle, niin niitä ei kaikki soitakaan.

Ok, kiitos paljon. Poltettuja dvd-leffoja toi laite ainakin pyörittää. Täytyypä tehdä kierros ja katella minkä hintaisia on missäkin. :)

Yhteistyössä