Sinkkunainen, mikä näistä tyypeistä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkumies kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkkumies kysyy

Vieras
1. VALI VALI

TV-ohjelmassa "Suomen selviytyjät" kilpailija Harri nimitti heimon kahta naista (Heini ja Hanna) "Team vali valiksi" ja muumeista tutuiksi hahmoiksi "Tiuhdiksi ja Viuhdiksi", koska he valittivat koko ajan ja pyörivät ympyrää ilman, että mitään tapahtui. Harrin mukaan naiset olivat ilmeisesti kuvitelleet lähtevänsä 5 tähden hotelliin, eikä osanottajiksi selviytyjiin.

Selvityjien Pia on tietenkin Heiniä ja Hannaa kovempi valittaja ja aina naama norsunkärsällä.

Tv-ohjelma pullukat on suorastaan täynnä vali vali -naisia. Ohjelman naisilla tuntui olevan turhanpäiväinen valitus päällä koko ajan.

2. ITSEÄÄN TÄYNNÄ OLEVA PISSIS

Pissiksiä löytyy pilvin pimein niin tositelevision ohjelmista kuin oikeasta elämästäkin.

Pissiksellä miehiltä saadut kehut ovat nousseet hattuun. Elämän sisältö koostuu oman ulkonäön ympärillä pyörimisestä ja uusien vaatteiden hankinnasta. Viikonloput vietetään bailaten.

Pissiksillä on halveksiva suhtautumistapa miehiin, paitsi rikkaisiin komistuksiin, joiden perässä juostaan pää kolmanteja jalkana ja kuvitellaan, että oma markkina-arvo riittäisi heidän kaappaamiseensa.

3. SEKSIÄ SYÖTTINÄ KÄYTTÄVÄ MIESTEN HUOMION KALASTELIJA

Baarin eniten seksiä harrastava naistyyppi, joka ei edes pidä seksistä. Hän haluaa olla miesten huomion kohde, mutta hänellä ei ole muita eväitä huomion kalastamiseksi kuin seksi.

Lopputuloksena nainen päätyy miesten käyttämäksi seksuaalisen tyydyttämisen välineeksi, mikä johtaa naisen itsekäsityksen romahtamiseen, alkoholismiin ja rappioon nuorella iällä.

4. ITSETUNTO POHJAMUDISSA

Pullukoiden uusimmassa jaksossa oli pariskunta Pia ja Jussi. Pian itsetunto oli pohjamudissa 24 raskauskilon jälkeen. Jussin joutui vakuuttamaan rakkauttaan joka välissä, mutta siitä huolimatta Pia ei uskonut.

Pian itsetunnon ylläpitäminen näytti raskaammalta projektilta kuin kivireen vetäminen.

5. VELTTO VANHASSA PITÄYTYVÄ VASTAANHANGOITTELIJA

Veltto ja vanhoihin rutiineihin tarrautuva henkilö rajoittaa parisuhdetta. Pullukoiden Piassa oli sitäkin vikaa. Istutaan vaan sohvalla, mutta mitään uutta ei haluta kokeilla. Kaikki uudet ehdotuset tyrmätään narisevalla äänensävyllä.

Vanhoihin rutiineihin hirttäytyminen on ymmärrettävää, jos kyseessä on 70-vuotias maaseudun vanhapoika, mutta ei silloin, jos kyseessä on parikymppinen nainen.

6. "EN TARVITSE MIESTÄ OIKEASTAAN MIHINKÄÄN" -NIRSOILIJA

Liian itsenäisiä naisia löytyi TV-ohjelmasta Parittomat. Mukana oli 5 koulutettua naista, jotka olivat etsivinään miestä, vaikka he eivät oikeastaan tarvinneet miestä paljon mihinkään. Paitsi tietysti silloin, jos mies olisi oikea unelmien prinssi, jonka markkina-arvo olisi paljon naisten omaa markkina-arvoa korkeampi.

Miehet pitävät sinisilmäisistä naisista, jotka ovat valmiita heittäytymään sokeaan rakkauteen. Kaiken kokeneet kyynikot eivät sytytä.

7. HUUMORINTAJUTON JA VIHAINEN FEMINISTI

Miehet rakastavat yli kaiken naisia, jotka nauravat heidän miehisille vitseilleen. Huumorintajuton feministi ei ymmärrä miesten huumoria ollenkaan. Miesten huumori edustaa feministille seksuaalista häirintää tai patriarkaalista sortoa.

Feministin päivät kuluvat miesten syyttelyssä ja patriarkaatin analysoinnissa. Romantiikkaa feministissä ei ole tippaakaan.

8. ITSELLINEN JA ILOINEN SINKKUNAINEN

Monipuolisesti harrastava ja hyvän itsetunnon omaava nainen, joka ei erityisesti etsi kumppania mutta on avoin uusille kokemuksille. Nauttii elämästään, ystävistään ja elämänvaiheesta, jossa ei ole sitoutunut kehenkään, mutta toivoo jonakin päivänä löytävänsä jonkun rinnalleen. Häntä odottaessa pitää hauskaa, kiirettä pitämättä.

Sellainen sinkkunainen minä olin.

Kutonen ja nelonen. Molemmista voin kyllä kiittää vain miehiä. Enää en jaksa pelailla niitten kanssa yhtään mitään, joten olen lopun elämääni sinkkuna. Enkä todellakaan tarvitse miestä yhtään mihinkään.

En mikään noista. Olen ihan normaali ja tasapainoinen ihminen - toisin kuin mikään kategorioiden esittämistä tyypeistä. Naisen sinkkuus voi olla muutakin kuin säälittävää tai vihaista.

4. ITSETUNTO POHJAMUDISSA

Pullukoiden uusimmassa jaksossa oli pariskunta Pia ja Jussi. Pian itsetunto oli pohjamudissa 24 raskauskilon jälkeen. Jussin joutui vakuuttamaan rakkauttaan joka välissä, mutta siitä huolimatta Pia ei uskonut.

Pian itsetunnon ylläpitäminen näytti raskaammalta projektilta kuin kivireen vetäminen.

Nykyään seurustelen, mutta silti tämä nro 4.
Aika suuren kiitoksen saa ikävä (narsisti?) exä joka sai aikaiseksi suuren itseinhon ja tunteen etten ikinä ole lähellekään hyvä missään. Olin hänen puheiden perusteella täys luuseri ja ruma ku synti. Ja sitä jouduin kuuntelemaan pari vuotta, joka päivä. Koska erotahan hän ei myöskään halunnut eikä päästänyt millään irti.

Nykyinen mies kyllä jaksaa vakuuttaa että olen parempi kuin hyvä ja hyvännäköinen ja plaaplaaplaa... Mutta aina sitä ei vain jaksa uskoa.

Ei ihme että aloittaja on sinkku, itse en huolisi miestä joka katselee aloituksessa mainittuja ohjelmia ja vieläpä luokittelee naiset niissä nähtyjen mukaisiksi...

Yhteistyössä