Ä
!!äiskes
Vieras
Niin että ero tuli sitten. Alle viikon vanha asia, mutta nyt jo huolettaa, että miten seksin käy??!! Olen aina ollut aktiivinen seksin suhteen ja sen puoleen meillä oli todella hyvä suhde. Mutta muuten vaan asiat meni niin päin persettä, että oli pakko tehdä ratkaisu erosta. Tavallaan se helpotti, on ihanaa aloittaa tämä kesä vailla ihmissuhdehuolia.
Mutta se seksi ja läheisyys...Mikä nyt neuvoksi? Miten te muut paikkaatte niiden puutetta? Minusta tuntuu jo nyt, että alan olla kuin perseeseen ammuttu karhu kun en ole viikkoon saanut. Yhden illan juttuja en harrasta ollenkaan ja tähän saakka olen aina ollut pitkissä parisuhteissa, eli tämä ongelma on minulla nyt ensimmäistä kertaa elämässäni. Ikää on 31v.
Mutta se seksi ja läheisyys...Mikä nyt neuvoksi? Miten te muut paikkaatte niiden puutetta? Minusta tuntuu jo nyt, että alan olla kuin perseeseen ammuttu karhu kun en ole viikkoon saanut. Yhden illan juttuja en harrasta ollenkaan ja tähän saakka olen aina ollut pitkissä parisuhteissa, eli tämä ongelma on minulla nyt ensimmäistä kertaa elämässäni. Ikää on 31v.