Sinkut, miten te tyydytätte seksuaaliset tarpeenne? Moralistit voi pysyä poissa tästä ketjusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yh-äiti"

Vieras
Oletteko aivan ilman seksiä koska ei ole parisuhdetta? Vai turvaudutteko omaan kivaa?

Itse voin harrasta seksiä vaikka en olisikaan parisuhteessa. Myös omaa kivaa tulee harrastettua, mutta ei se ole silti sama asia kuin harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa. Olen kolmena viikonloppuna ollut erään miehen luona yötä ja eilen ehdotinkin, että tapaisimme myös joskus arkisinkin kun aikataulut sopii yhteen. Mun mielestä kun kahden viikon välein on liian harvoin. :D

Mä en jotenkin baarista osaa miestä ottaa, joten nyt sinkkuna ollessa (2kk!!!) olen ottanut oman käden oikeuden käyttöön :D! Nyt oon ollut yhteyksissä yhteen tuttuun mieheen, meinaan saada panot tällä viikolla :D

No omat konstit on aina käytettävissä, kunhan on vaan rauha puuhata. Mutta mulla on ollut kohta 10v yksi vakipano jonka kanssa seksi vaan on nautittavaa ja mutkatonta. Missään vaiheessa ei olla seuruteltu mutta hänen tilanteestaan riippuen 0-4x viikossa seksiä, tavallisimmin max 2 viikon tauko ja yleensä 1-2 x viikossa. Tiedänpähän ainakin mitä saan...

[QUOTE="Suski";25708579]Mä en jotenkin baarista osaa miestä ottaa, joten nyt sinkkuna ollessa (2kk!!!) olen ottanut oman käden oikeuden käyttöön :D! Nyt oon ollut yhteyksissä yhteen tuttuun mieheen, meinaan saada panot tällä viikolla :D[/QUOTE]

No mä pokasin baarista erään miehen jonka tiesin jollakin tavalla entuudestaan ja mies sitten lämpesi. :D Nyt sitten olen päätynyt hänen luo kahdesti tuon jälkeen.

[QUOTE="a p";25708629]No mä pokasin baarista erään miehen jonka tiesin jollakin tavalla entuudestaan ja mies sitten lämpesi. :D Nyt sitten olen päätynyt hänen luo kahdesti tuon jälkeen.[/QUOTE]

Joo, kyllä mä tarvin kanssa miestä sellaiseen kokonaisvaltaiseen tyydytykseen. Mä tarvin ihoa ja sitä et voin kanssa antaa toiselle tunnetta. Viimeks eilen oon masturboinut mut ennenkuin saan miestä, oon puutteessa.

Totaaliyh:na oon ollut vuoden verran ja kyllä tässä jo jotain säpinää kaipaisi :D omaan käteen on tullut tyydyttyä kyllästymiseen saakka.. En tiedä mistä sitä lähtis etsimään, kun ei tuolta leikkipuistostakaan miestä löydä, ne pari jotka siellä käy on omalle perheelleen omistautuneita isomahaisia epäseksikkäitä viiskymppisiä :D..ja kun en just haluu suhdetta..

Mä olin kolme vuotta ilman miestä tyydyin omaan käteen.

Lopulta miehen löysin niin sen kanssa meni puoli vuotta ennen kuin uskalsin sänkyyn mennä, jotenkin jännitti pirusti koko touhu kun en pitkään aikaan kenenkään kanssa ollut.

En harrasta yhden illan juttuja, eli pelkkää omaa kivaa.

Eipä täällä ole vielä ketään ilmoittanut etsivänsä yhdenillan juttuja vaan enempi noita vakihoitoja. On toki ihan ok, jos ei sellaistakaan, siis pelkkää seksisuhdetta halua, mutta minulle se sopii hyvin. Toki minäkään en ihan tuntemattoman miehen kanssa suhdetta aloittanut vaan hän oli erityönantajalla samassa kiinteistössä töissä ja nähtiin myös harrastuksen parissa. Siitä se sitten lähti. Ja arvatkaa alkaako tehdä mieli, kun tässä tätä tilittää...

Eipä täällä ole vielä ketään ilmoittanut etsivänsä yhdenillan juttuja vaan enempi noita vakihoitoja. On toki ihan ok, jos ei sellaistakaan, siis pelkkää seksisuhdetta halua, mutta minulle se sopii hyvin. Toki minäkään en ihan tuntemattoman miehen kanssa suhdetta aloittanut vaan hän oli erityönantajalla samassa kiinteistössä töissä ja nähtiin myös harrastuksen parissa. Siitä se sitten lähti. Ja arvatkaa alkaako tehdä mieli, kun tässä tätä tilittää...

Tarkoitin tuolla kaikkia irtosuhteita. Mulle seksisuhde olisi varmaan ok, JOS olisin ihastunut siihen tyyppiin. Muuten ei innostaisi yhtään.

[QUOTE="vieras";25708859]Onkos sitä enää silloin neitsykäinen jos harrastaa omaa kivaa?[/QUOTE]

Ei elämä mikä kysymys. Multa olisi näin ajateltuna siis mennyt neitsyys jo 11-vuotiaana. Eikun ei olis, koska en ole omaa kivaa harrastaessani ikinä tunkenut mitään minnekään. :whistle:

1,5 vuotta olen ollut ilman seksiä, eikä ole oikeastaan tehnyt edes mieli, elikkä en edes omaa kivaa ole pitänyt. En muutenkaan ole mitenkään yltiöseksuaalinen, joten mulla ei tuota yhtään ongelmia olla ilman seksiä,toiseksee imetän vielä kuopusta, joten sekin vaikuttaa asiaan, nimittäin imetys vie seksihalut aika totaalisesti.

Minullakin on vakipano, joka sattuu olemaan myös hyvä ystävä. Lisäksi joitain yhdenillan juttuja. Ja oma käsi, koska saan vain max kahden viikon välein ja se ei riitä. Sinkkuna olen ollut puoli vuotta, vakipano ollut vasta 1,5kk.

[QUOTE="vieras";25708908]1,5 vuotta olen ollut ilman seksiä, eikä ole oikeastaan tehnyt edes mieli, elikkä en edes omaa kivaa ole pitänyt. En muutenkaan ole mitenkään yltiöseksuaalinen, joten mulla ei tuota yhtään ongelmia olla ilman seksiä,toiseksee imetän vielä kuopusta, joten sekin vaikuttaa asiaan, nimittäin imetys vie seksihalut aika totaalisesti.[/QUOTE]

Herraisä, et harrasta lapses isän kanssa seksiä ikinä!!!??? Mitäs mies siitä tuumaa, ei varmaan ole suhteeseen liian tyytyväinen!!!???

[QUOTE="a p";25708967]Seksisuhteessa ei kannata olla ihastunut. Seksisuhde on vain pelkkää seksiä ja tunteet vain sekoittaa tilannetta. Siinä vain satuttaa itsensä. Nimimerkillä kokemusta on.[/QUOTE]

Riippuu varmaan tilanteesta. Jos kumpikaan ei halua seurustelusuhdetta tai ollaan esim. ystäviä niin voi toimiakin. Kaikkien kanssa kun ei parisuhde toimi vaikka olisi tunteitakin. Onhan joillain näitä seksisuhteita ystävienkin kanssa ja ystävää kohtaan nyt vähintäänkin kiintymystä/välittämistä tuntee.

Ei mulla ollu mitään säännöllistä panoo. Harrastin seksiä sillon kun siihen tuli mahollisuus.

Yleinen käsitys on, että mies kerää sulkia hattuunsa. Mä asetuin miehen asemaan ja johan alko irtoon.

Ystäväni joskus totesi; "Kaikki mitä miehessä tarvitaan, saa kaalimatopistecomista..." :whistle: Ja nänhän se on, eli ihan omalla kivalla mennään, jos tarve tulee. ;) :D Lapsen kanssa hieman hankala roikkua baareissa tai missään muuallakaan pokaustarkoituksessa, joten oman käden oikeus on tässä kohtaa "tarkoituksenmukaisin" vaihtoehto.

Riippuu varmaan tilanteesta. Jos kumpikaan ei halua seurustelusuhdetta tai ollaan esim. ystäviä niin voi toimiakin. Kaikkien kanssa kun ei parisuhde toimi vaikka olisi tunteitakin. Onhan joillain näitä seksisuhteita ystävienkin kanssa ja ystävää kohtaan nyt vähintäänkin kiintymystä/välittämistä tuntee.

Niin kiintymystä ja välittämistä, mutta ihastunut ei kannata olla.

Yhteistyössä