sinulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirje

Vieras
Tässä sulle muutama ajatus, joita en saa koskaan sanoa ääneen.

Mä halusin luottaa suhun ja siihen mitä meillä on elettynä ja koettuna, ettei mikään koskaan voi tulla siihen väliin.
Elin ja suunnittelin ja kuvittelin, että yhdessä me pystytään mihin vain ja lopulta vanhetaan yhdessä.
Luulin, että kaikki on hyvin, kunnes taas huomasin nuo tutut merkit. Ensin en halunnut edes uskoa, vaikka jo taas tiesin/arvasin mitä on tulossa. Et tiedä miltä tuntuu kun kaikki mitä on ollut ja mitä olet haaveillut ja suunnitellut hajoaa kerta rysäyksellä. Mitään ei jää jäljelle.
Ja yht'äkkiä sitä ihmistä jota on rakastanut, ei ole missään vaan se on toisen oma ja rakastaa toista.
Kyllä siinä käy kaikki tunteet läpi ja suurin on suru ja pettymys. On helppo ihmetellä niitä vihan tunteita, kun itsellä on asiat hyvin ja jo uusi elämä.
En tiedä pystynkö koskaan hyväksymään tätä tekoa. Se oli vaikeaa jo viime kerralla mutta nyt jotain uskomatonta.
Olen yrittänyt ja yrittänyt päästä etennpäin mutta se on helvetin vaikeaa.
Ja kun en saa vastausta kysymykseen miksi? Onhan joku syy miksi ihmiset tekevät niin kuuín tekevät. Mietin uudelleen ja uudelleen mikä mussa oli vikana, että sain sut tekemään niin.
Jos olis joku ohje kirja katsoisin siitä, mitä pitäisi tehdä.
Ei jatkaminen ainakaan mun puolelta halusta ole kiinni. Tuntuu vaan niin pahalta kuulla miten itse samaan aikaan suunnitteletkin jo muuta vaikka mulle kerrot aivan toista.
Voidaankohan me koskaan enää olla kokonainen perhe?

Vittu, että ihminen voi olla tyhmä ja jo toisen kerran...MInä siis!!!

voihan kirjeen kirjoittaja olla mieskin,eikö??Vaikka naiselta vaikuttaa,lapsi/lapsia on?Mies lähtenyt jo toisen kerran,vaikka on vannonut,että on nyt perheen luona.kun on sinne uudestaan vielä otettu.Lupaukset kestävät hetkisen vain..sanottiin ennen laulussa.

En tiedä kannateeko naisen kovinkaan syyllistää itseään.jokin aika sitten eräs mies kirjoitti tänne palstalle,että suurin osa miehistä ei psyty olemaan vain yhden naisen kanssa eli miehet ovat moniavioisia.Joissakin uskonnnoissa tämä onkin jo huomattu esim.islam ja mormoonit.

vihantunteille ei meistä kukaan voi mitään:minäkin olen vihannut jo vuosia exääni..välillä se helpottaa,sitten tulee taas pintaan.Jospa se ajan kanssa menisi ohi.Paljon on jo helpottanut,mutta usein miettii miksi asiat meni niinkuin meni..

Lueskelin tänään Seurasta Katri Helenan haastattelua. Hän antoi jutussa hyviä ohjeita elämässä selviytymiseen.

Katri puhui vihan tunteista. Hän sanoi niistä pääsevänsä yli puhumalla ja asioiden vatvomisella ystävien kanssa.

Viha on hirveä tunne ja se kuuluu eroprosessiin.

Lopullisia vastauksia miksi kysymyksiin en ehkä koskaan saa.
Jotkut ihmiset hyppäävät sylistä syliin. Raukkamaista ja säälittävää.

Luottamusta ihmisiin ei kuitenkaan kannata menettää.
Ei fiksu ihminen heitä rakasta ihmistä kuin vanhaa rukkasta menemään. Exäni on minulle edelleen rakkain ihminen maailmassa.

Kirjeen kirjoittaminen Elleissä on hyvä idea.
Palstat sekoilevat melko pahasti. Tämänkin palstan aikajärjestys alkoi toukokuun viesteistä. Sivu 1 klikkaamalla aikajärjestys palautui. Kunpä tuollaisen klikkauksen voisi tehdä myös omassa elämässään. Mies palaisi elämään takaisin järkensä saaneena ja tervehtyneenä. Ehkä joskus sekin ihme vielä nähdään. Hyvää kannattaa odottaa.

Yhteistyössä